Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
  • Toimitus
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • MTV Uutisten periaatelinja
  • MTV Uutiset ja tekoäly
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
mtv katsomo
TuoreimmatStrutsiLiveSääRikosJalkapallon MM-kisatPörssisähkön hinta juuri nyt
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSääPörssisähkön hinta juuri nyt
Urheilu
LiigaMM-ralliOlympialaisetJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
Asetukset
D-vitamiini | MTV Uutiset

D-vitamiini

Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Ruoka
Tutkimus: Tietyn vitamiinin puute voi lisätä riskiä sairastua suolistosyöpään

Tutkimus: Tietyn vitamiinin puute voi lisätä riskiä sairastua suolistosyöpään

Terveys ja hyvinvointi
Lapsuuden liikkumattomuutta ei voi korvata myöhemmin – eletty elämä näkyy luustossa

Lapsuuden liikkumattomuutta ei voi korvata myöhemmin – eletty elämä näkyy luustossa

Terveys ja hyvinvointi
Tiesitkö? Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Tiesitkö? Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Kala
Brittimies kuoli syötyään liikaa D-vitamiinia

Brittimies kuoli syötyään liikaa D-vitamiinia

Vitamiinit
22:31Ryöpsähtääkö tautiaalto pyhien jälkeen? Ylilääkäri Asko Järvinen vastaa katsojien kysymyksiin nyt jylläävistä taudeista ja oireista

D-vitamiinilisää suositellaan suomalaisille talvisin, mutta auttaako se tautien ehkäisyssä?

Flunssa
Professorin mukaan osa apteekeista liioittelee D-vitamiinin tarvetta – "Toksisin vitamiini, jota ei pidä syödä liikaa"

Professorin mukaan osa apteekeista liioittelee D-vitamiinin tarvetta – "Toksisin vitamiini, jota ei pidä syödä liikaa"

Vitamiinit
Estääkö aurinkorasva D-vitamiinin imeytymisen? Lääkäri vastaa

Estääkö aurinkorasva D-vitamiinin imeytymisen? Lääkäri vastaa

Aurinko

MTV Uutiset nyt:

  • 21:50Tennis
    Heliövaara ja Patten ulos Montrealin Masters-turnauksesta
  • 21:34Perussuomalaiset
    Perussuomalaisten kansanedustaja julkaisi rasistisen päivityksen – Lindtman: "Ylitettiin taas yksi raja"
  • 21:08Luonto ja eläimet
    Riistalintujen kannat heikolla tasolla – riekon tilanne huolestuttavin
  • 20:58Uinti
    Aliisa Soini sivusi Suomen ennätystä EM-uinneissa
  • 20:44Kolumbia
    Kolumbian maanjäristyksen uhreja jo 240 – pitkälle toista tuhatta loukkaantunutta
  • 20:09Donald Trump
    Erikoinen operaatio paljastui: Trump vaihtoi salaa lentokonetta catering-auton avulla
  • 20:05Kone
    Bloomberg: Yhdysvallat alkaa tutkia Koneen suurkaupan kilpailuvaikutuksia
  • 19:45EM-yleisurheilu
    Oliver Helander ajattelee keihäskarsinnassa vain yhtä asiaa: "Jos keskittyy siihen, niin hyvin menee"
  • 19:41Hyvinvointialue
    HS: Hyvinvointialue tilasi kansanedustajan puolisolta palveluita lähes 300 000 eurolla
  • 19:18Politiikka
    EU:n pullouudistus uhkaa tulla Suomelle kalliiksi – "Maksaja olisi kuluttaja"
  • 19:12Lentokentät
    Istanbulin lentoasema nousi heinäkuussa Euroopan vilkkaimmaksi
  • 19:04EM-yleisurheilu
    Keihäsmies Topi Parviainen, 19, sai maailmanmestari-sedältään mainion neuvon EM-kisojen alla
  • 19:01Ukrainan sota
    Ukrainalta täysin poikkeuksellinen ratkaisu – Putinin moukari takoo hätää
  • 18:31Pettäminen
    Pitäisikö petetylle kertoa, että kumppani pettää? "Haastava tilanne"
  • MTV Uutiset Nyt -sivulle
Suomalaistutkijat selvittivät, vähentääkö suurempi D-vitamiiniannostus varhaislapsuudessa psyykkisten oireiden riskiä kouluikäisenä

Suomalaistutkijat selvittivät, vähentääkö suurempi D-vitamiiniannostus varhaislapsuudessa psyykkisten oireiden riskiä kouluikäisenä

Mielenterveys
D-vitamiinin puute voi koitua kohtaloksi – tutkija: "Ei ole pelkkä vitamiini"

D-vitamiinin puute voi koitua kohtaloksi – tutkija: "Ei ole pelkkä vitamiini"

Tutkimustulokset
Asiantuntija kertoo, ketkä eivät tarvitse D-vitamiinilisää: "Ihan turha ottaa purkista"

Asiantuntija kertoo, ketkä eivät tarvitse D-vitamiinilisää: "Ihan turha ottaa purkista"

Ravitsemus
Kaksi uutta tutkimusta: Tällainen on D-vitamiinin todellinen teho flunssaa ja koronaa vastaan

Kaksi uutta tutkimusta: Tällainen on D-vitamiinin todellinen teho flunssaa ja koronaa vastaan

Flunssa
Ostitko? D-vitamiinia vedetään myynnistä

Ostitko? D-vitamiinia vedetään myynnistä

Takaisinvedot
Ethän sorru tähän vitamiinimokaan? Pahimmillaan haitallista terveydelle

Ethän sorru tähän vitamiinimokaan? Pahimmillaan haitallista terveydelle

Vitamiinit
Tutkimus haastaa yleisen käsityksen D-vitamiinilisän terveyshyödyistä

Tutkimus haastaa yleisen käsityksen D-vitamiinilisän terveyshyödyistä

Osteoporoosi
Mies popsi yliannostuksen vitamiinia ja päätyi sairaalaan – tällaisia ovat D-vitamiinimyrkytyksen oireet

Mies popsi yliannostuksen vitamiinia ja päätyi sairaalaan – tällaisia ovat D-vitamiinimyrkytyksen oireet

Sairaudet ja taudit
D-vitamiinin puute todella aiheuttaa dementiaa, tutkimus esittää

D-vitamiinin puute todella aiheuttaa dementiaa, tutkimus esittää

Dementia
Neljä tapaa, joilla elimistö kertoo saavansa ihan liikaa D-vitamiinia

Neljä tapaa, joilla elimistö kertoo saavansa ihan liikaa D-vitamiinia

Ravitsemus
Voiko lapselle antaa liikaa D-vitamiinia? Jättitutkimus paljastaa haittojen todennäköisyyden

Voiko lapselle antaa liikaa D-vitamiinia? Jättitutkimus paljastaa haittojen todennäköisyyden

Lapset
Tutkimus: Diabeetikon dementiariski pienenee yhdellä vitamiinilla

Tutkimus: Diabeetikon dementiariski pienenee yhdellä vitamiinilla

Diabetes