Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
  • Toimitus
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • MTV Uutisten periaatelinja
  • MTV Uutiset ja tekoäly
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
mtv katsomo
TuoreimmatJääkiekon MM-kisatSääAsian ytimessäRikosPörssisähkön hinta juuri nyt
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSääPörssisähkön hinta juuri nyt
Urheilu
LiigaMM-ralliOlympialaisetJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
Asetukset
Vitamiinit | MTV Uutiset

Vitamiinit

Suositut vitamiinilisät voivat heikentää syöpähoitojen tehoa

Suositut vitamiinilisät voivat heikentää syöpähoitojen tehoa

Syöpä
Voiko vitamiinipillerillä hidastaa ikääntymistä? Tutkijat selvittivät

Voiko vitamiinipillerillä hidastaa ikääntymistä? Tutkijat selvittivät

Ikääntyminen
Ruokakauppoihin ilmestyi odotettu herkku: "Varsinainen somehitti"

Ruokakauppoihin ilmestyi odotettu herkku: "Varsinainen somehitti"

Ruoka
Korkea verenpaine? Vältä näitä ravintolisiä ja kasvirohdoksia

Korkea verenpaine? Vältä näitä ravintolisiä ja kasvirohdoksia

Verenpaine
Kiinnitä huomiota yhteen oleelliseen seikkaan ostaessasi vitamiinivalmistetta

Kiinnitä huomiota yhteen oleelliseen seikkaan ostaessasi vitamiinivalmistetta

Ravitsemus
Reijo Laatikaiselta tärkeä muistutus monivitamiinipillereistä

Reijo Laatikaiselta tärkeä muistutus monivitamiinipillereistä

Ravitsemus
Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Ruoka
Tiesitkö? Vesimelonista voi tehdä helposti "jäätelöä"

Tiesitkö? Vesimelonista voi tehdä helposti "jäätelöä"

Vesimeloni

MTV Uutiset nyt:

  • 17:02Poliisi
    Vakava väkivallanteko Vallilassa – tältä tekopaikalla näyttää
  • 17:00Yleisurheilu
    Yleisurheilutähti määrättiin kilpailukieltoon kielletyn aineen vuoksi
  • 16:46Pizza
    Täydellistä pizzaa kotiuunissa! Pizzamestarilta kullanarvoinen paistokikka
  • 16:38Sisäilma
    Onnibusin matkustaja kertoo kauhujen matkastaan – hometta, päänsärkyä ja huonoa oloa
  • 16:25Luonto ja eläimet
    Suomessa uusi pesimälaji: Värikkyydessään suorastaan trooppinen näky
  • 16:24Jalkapallon MM 2026
    Uskomatonta mutta totta: Brasiliaa luotsaava kultasormi tavoittelee MM-kisoissa historiallista temppua
  • 16:17Lentokoneet
    Mediat: SAS:n lentäjä koneen ohjaimissa kokaiinia veressään
  • 15:44Alkoholi
    Wallinheimo: Suuri valiokunta hyväksyi kiistellyn alkoholilain uudistuksen
  • 15:35Henkirikokset
    Perhesurmasta epäilty syyttää kuollutta puolisoaan murhista ja tämän isää lavastuksesta – "Ahne, piittaamaton ja kontrolloiva mies"
  • 15:35Hannele Lauri
    IS: Näyttelijä Hannele Lauri joutui sairaalaan
  • 14:52Huomenta Suomi
    Välimerellinen tonnikala-pastavuoka
  • 14:37Alexander Stubb
    Presidentti Stubb: "Eurooppa ottaa enemmän vastuuta puolustuksestaan"
  • 14:15Sunneva Sjögren
    Sarah Dzafce avautuu tutkintapyynnöstä: "En ole tässä kostonhimoinen tai rahojen perässä"
  • 14:13F1
    Monacon F1-kisan tulokset menivät uusiksi
  • MTV Uutiset Nyt -sivulle
Yksi niksi tekee paprikasta vastustamattoman – oletko jo kokeillut?

Yksi niksi tekee paprikasta vastustamattoman – oletko jo kokeillut?

Paprika
Tutkimus: Tietyn vitamiinin puute voi lisätä riskiä sairastua suolistosyöpään

Tutkimus: Tietyn vitamiinin puute voi lisätä riskiä sairastua suolistosyöpään

D-vitamiini
Raudanpuutteen oireet voivat olla "melkein mitä tahansa" – lääkärin pakeilla ei aina oteta tosissaan

Raudanpuutteen oireet voivat olla "melkein mitä tahansa" – lääkärin pakeilla ei aina oteta tosissaan

Terveys ja hyvinvointi
Ruokakaupoista löytyy nyt odotettu vitamiinipommi: "Varsinainen somehitti"

Ruokakaupoista löytyy nyt odotettu vitamiinipommi: "Varsinainen somehitti"

Ruokakauppa
Viisi keinoa, jotka voivat auttaa elämään 100-vuotiaaksi

Viisi keinoa, jotka voivat auttaa elämään 100-vuotiaaksi

Yhdysvallat
Lääkärikin yllättyi, kun australialaismieheltä löytyi renessanssiajan tauti: "Ajattelimme, että se on hävitetty"

Lääkärikin yllättyi, kun australialaismieheltä löytyi renessanssiajan tauti: "Ajattelimme, että se on hävitetty"

Sairaudet ja taudit
Estääkö vitamiinitankkaus flunssan? Lääkäri vastaa

Estääkö vitamiinitankkaus flunssan? Lääkäri vastaa

Flunssa
Yllättävä tutkimustulos suomalaisten suhteesta terveelliseen ruokaan

Yllättävä tutkimustulos suomalaisten suhteesta terveelliseen ruokaan

Ruoka
Lapsuuden liikkumattomuutta ei voi korvata myöhemmin – eletty elämä näkyy luustossa

Lapsuuden liikkumattomuutta ei voi korvata myöhemmin – eletty elämä näkyy luustossa

Terveys ja hyvinvointi
Tiesitkö? Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Tiesitkö? Näistä kaloista saa eniten D-vitamiinia

Kala
Älä tee tätä vitamiinivirhettä: "Voi johtaa lisääntyneeseen syöpävaaraan"

Älä tee tätä vitamiinivirhettä: "Voi johtaa lisääntyneeseen syöpävaaraan"

Ravitsemus
Porkkanatutkimus osoitti, kuinka helposti ravinnosta voisi saada lisää terveyshyötyjä

Porkkanatutkimus osoitti, kuinka helposti ravinnosta voisi saada lisää terveyshyötyjä

Vihannekset