Mainos

Oletko raskaana tai juuri synnyttänyt? Katso vinkit lantionpohjalihasten treenaamiseen

Lantionpohjalihasten treenaaminen on äärimmäisen tärkeää raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Katso videolta Bailamaman perustajien vinkit!

Bailamaman perustajat kätilö Emilia Ek-Huuhka ja fysioterapeutti Maija Kiljunen kannustavat kaikkia naisia, mutta etenkin raskaana olevia ja vasta synnyttäneitä naisia treenaamaan lantionpohjalihaksistoaan. 

– Treenin voi aloittaa heti, jo synnytyssairaalassa, Kiljunen muistuttaa. 

Synnytys ja raskaus ovat raskaita naisen keholle, mutta erityisesti lantionpohjalihaksille ja huonokuntoiset lihakset vaikuttavat muun muassa virtsanpidätyskykyyn ja seksuaaliseen nautintoon. 

Katso videolta Bailamama-treenivinkit raskausajan treeniin:

Katso videolta Bailamama-treenivinkit synnytyksen jälkeen:


Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.