Vaatefirman kampanjan tarkoituksena on auttaa naisia hyväksymään kehonsa juuri sellaisena kuin se on.
Vaatefirma SmartGlamour on lanseerannut inspiroivan kampanjan nimeltä #ImFlattered, eli olen imarreltu.
Kampanjan tarkoituksena on kiinnittää huomiota siihen kritiikkiin, jota naiset saavat kuulla kehostaan, mutta myös pukeutumisestaan. Tarkoituksena on auttaa naisia hyväksymään kehonsa ja huomaamaan oma ainutlaatuisuutensa.
Kampanjan keulahahmoina on yhdeksän rohkeaa naista, jotka päättivät pukea päällensä kerrankin, mitä todella halusivat – muiden kommenteista välittämättä.
Sana imarteleva on muuttunut negatiiviseksi
Kampanjan nimessä mainitaan sana imarteleva, sillä SmartGlamourin perustajan mukaan kyseinen sana on valitettavasti muuttanut sävyään negatiiviseen suuntaan. Hän haluaakin nyt palauttaa sanan sen alkuperäiseen tarkoitukseen.
– Sana imarteleva ei ole huono yksinään käytettäessä. Sen määritelmä on oikeastaan miellyttävä tai ilahduttava, mutta monesti ihmiset tarkoittavat imartelevilla vaatteilla sitä, että näytät hoikalta, vaatefirman omistaja Mallorie Dunn kertoo blogissaan.
Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

