Mainos

Titaniumia parempi: Vignalesta Fordin luksusbrändi

Ford esittelee Frankfurtin autonäyttelyssä Vignale-luksusbrändin, joka kattaa paitsi auton varustelun, myös Fordin tarjoamat palvelut. Näytillä olevana Vignale-konseptina nähdään uusi Mondeo.

– Vignale on tarkoitettu itsenäisille ajattelijoille, jotka elävät kiireistä elämää ja haluavat tuntea olonsa arvostetuksi, kertoo Fordin Euroopan-myyntijohtaja Roelant de Waard.

Konseptiin kuuluu auton varustelun lisäksi palveluita, kuten auton rajoittamattomat ilmaiset pesut ja imuroinnit.

Ensimmäinen myyntiin tuleva Vignale-Ford on vuosimallin 2015 Mondeo. Myös S-Maxista sekä tulevasta katumaasturi Edgestä tehdään Vignale-versiot.

Vignalesta tulee Titanium X:ää arvokkaampi varustetaso. Ford arvioi, että esimerkiksi Mondeon ostajista 10–15 prosenttia voisi harkita Vignalea.

Ulkoisesti Vignale-Mondeon tuntee etusäleiköstä ja -puskurista sekä led-sumuvaloista, 20-tuumaisista alumiinivanteista, ovenkahvoista, sivupeileistä sekä Vignale-merkinnöistä. Autoon ei tule erillistä Mondeo-tunnusta.

Sisällä huomio kiinnittyy ensimmäisenä tikattuihin nahkaistuimiin. Uutta ovat myös muun muassa keskikonsoli ja ohjauspyörä. Autoon saa langattoman Wi-Fi-lähiverkon internet-yhteyksiä varten.

Vignaleja tulevat myymään erillisissä Vignale-esittelytiloissa valikoiduilla Ford-jälleenmyyjillä. Vignale-konseptin tulosta Suomeen ei ole vielä tietoa.

Lisää aiheesta
    Mainos
    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja