Salolainen Maria halusi keittää kotonaan huoltofirman työntekijälle vastapalveluksi ystävällisestä palvelusta kahvit, mutta toisin kävi.
Maria Ehnqvist vietti rauhallista perjantai-aamupäivää kahden pienen lapsensa kanssa kotona. Perheen pöytätietokoneessa oli ollut jo pidemmän aikaa ongelmia. Kun aamupala oli syöty lasten kanssa ja koitti rauhallinen hetki, Ehnqvist päätti soittaa lähellä sijaitsevalle tietokonehuoltofirmalle.
– Mukava huoltofirman työntekijän ääni siellä vastasi, että edellinen asiakas oli juuri tehnyt oharit. Hän pääsisi heti katsomaan tietokoneemme vikaa.
Ehnqvist ilahtui. Vartin päästä korjaaja odottelikin jo ovella.
Juttu jatkuu videon alla.
1:01Pitäisikö kahvia säilyttää jääkaapissa? Katso videolta totuus yleisistä kahvimyyteistä!
Ystävällinen korjaaja
Huoltaja osoittautui hyvin mukavaksi, jutteli lasten kanssa ja vitsaili.
