Koruliikkeen erikoinen mainoslause ihmetyttää – tarjoavat ”jotain joka reikään”

Koruliikkeen kaksimielinen mainoslause on herättänyt runsaasti keskustelua. Miten sinä tämän tulkitset? 

Koruliike Stone & Strand julkaisi alkuviikosta nettisivuillaan mainoksen, joka on herättänyt runsaasti keskustelua sosiaalisessa mediassa. Liikkeen mainoksessa on kuva naisesta, jonka korvaa koristavat useat korvarenkaat. Tässä ei suinkaan ole mitään ihmeellistä, mutta mainostekstin kanssa on toisin. Se nimittäin lupaa heillä olevan ”jotain joka reikään”.

Vaikka liikkeen tarkoitusperä on taatusti kunniallinen, tämä lause herättää väkisinkin kaksimielisiä ajatuksia siitä, onko liikkeessä kenties myynnissä muutakin kuin vain koruja.

Koruliike otti vastuun kohusta

Kohu sai alkunsa Twitter-käyttäjä Margaret Lyonsin twiitattua huomionsa tästä erikoisesta mainoslauseesta.

– Todella, tämä on hyvä slogani korubrändille, Lyons kirjoitti sarkastisesti kuvan yhteyteen.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä

Lukuisten kuvaan reagoineen ihmisen lisäksi myös Maria Tash, jonka suunnittelemia koruja kyseisessä mainoksessa mainostetaan, antoi oman mielipiteensä asiasta. Nainen kertoo, ettei ole kovinkaan innoissaan, että hänen korujaan mainostetaan tällä tavoin.

– Olemme pyytäneet muuttamaan sen. Ajattelemme enemmänkin, että meillä on jotain joka lävistykseen, nainen kirjoittaa Twitterissä.

Tashin mielipiteen tultua julki Stone & Strand kiiruhti kertomaan, että lause on täysin heidän käsialaansa, ei Tashin. Tämän lisäksi he kertovat olevansa ylpeitä voidessaan myydä naisille naisen suunnittelemia koruja.

Lähde: Metro 

***


Lue myös:

    Uusimmat