Liikenteessä on tunnetusti monenlaisia kuskeja, ja yleensä valtaosa on omasta mielestään muita parempia kuljettajia. Liikenteessä ei kuitenkaan kannata hiiltyä, tai ainakaan antaa sen vaikuttaa omaan ajokäyttäytymiseen. Vaaratilanteiden lisääntymisen lisäksi tämmöinen voi johtaa jälkiseuraamuksiin, tai yrityksen autolla autoillessa esimerkiksi yrityksen palveluiden boikotointiin.
Yrityksen logoilla varustetut autot voivat olla liikenteessä ollessaan hyvää, tai pahimmillaan erittäin huonoa mainosta edustamalleen taholle. Liikenneturvan teettämän kyselyn perusteella yli 90 prosenttia 1 530 vastaajasta koki yrityksen maineen huonontuvan, mikäli yrityksen logoilla varustettu auto esimerkiksi kiilaa törkeästi, ajaa ylinopeutta, tai ajaa päin punaisia. Myös pysäköiminen muuta liikennettä haittavaan paikkaa koettiin paheksuttavana.
Vastaavasti myös hyvä käyttäytyminen huomioidaan. Esimerkiksi tilan antaminen suojatiellä ja yleinen huomaavaisuus nähdään positiivisena toimintana, mikä parantaa käsitystä yrityksestä. Vaikutus ei kuitenkaan ole yhtä voimakas kuin negatiivisessa toiminnassa.


