Haikara Corp Oy on suomalainen startup-yritys, joka kehittää, valmistaa ja markkinoikosketusnäytöllisiä ”digital lifestyle” -kelloja. Haikaran mukaan niissä yhdistyvät ”niin käyttäjien persoonallinen itseilmaisu kuin myös jokapäiväistä elämää vilpittömästi parantavat ominaisuudet”.
Yhtiö kertoo tavoittelevansa osuutta 1,5 miljardin euron markkinasta ja strategiana on tarjota digitaalisia muotikelloja 299-499 euron hintaluokkaan. Kohderyhmäkseen yhtiö kertoo muoti- ja tyyliorientoituneet nuoret miehet ja naiset, jotka haluavat löytää uuden tavan ilmaista itseään. Haikaran kellot asettuvat perinteisten mekaanisten kellojen ja älykellojenvälimaastoon.
Yrityksille Haikara tarjoaa "avaimet käteen" -tyyppistä (”white label”) suunnittelu- ja valmistuspalvelua kansainvälisille muotitaloille.


