Lomamatkalla moni miettii, mitä hotellin henkilökunta pohtii nähdessään sotkuisen huoneen tai siideripullot roskiksessa. Tuomitsevatko he asiakkaita? Women’s Health -lehti päätti selvittää, mitä hotellin työntekijät eivät halua asiakkailleen paljastaa!
1. Hotellin henkilökunta tietää, että petät kumppaniasi
Vastaanotossa työskentelevän Alician mukaan henkilökunta kyllä huomaa, kuinka paikalle saapuva vieras korostaa mukana olevan miehen olevan ”varmasti aviomies” tai "taatusti työtoveri". Ja ei, henkilökuntaa ei kiinnosta.
2. Henkilökunta pitää salaisuutesi
Vastaanottovirkailijana työskentelevä Josh kertoo, että hotellimaailmasta löytyy aina hauskoja ja outoja sattumuksia. Kerran kanta-asiakas löytyi käytävältä kantajan univormussa, jonka oli näpistänyt jostakin. Josh ei paljastanut tätä kellekään.
3. Jos etsit tarjouksia, soita suoraan hotelliin
Vastaanottovirkailija Maggie vihjaa, että hotellinvaraussivustojen hinnoissa on mukana runsas komissio. Halvimman hinnan saattaa löytää soittamalla suoraan hotelliin, jolloin välikäsiltä vältytään.
4. Älä kajoa minibaariin
Hotellisiivooja Jennan mukaan minibaareista löytyy usein vanhentuneita herkkuja. Tarinat ihmisistä, jotka avaavat pullot, juovat niiden sisällön ja lantraavat ne sitten vedellä, eivät Jennan mukaan ole pelkkiä tarinoita – valitettavasti.


