Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

YouTuben top 10 julki – suomalaisfirman kekseliäs mainos kakkossijalla!

Supplied by WENN.com
Julkaistu 09.12.2015 15:03

MTV UUTISET

Jättipanostus tuotti suomalaiselle Supercell-pelifirmalle valtavasti näkyvyyttä.

Supercell mainosti Clash of Clans -peliään helmikuussa Super Bowlin eli amerikkalaisen jalkapallon NFL-sarjan loppuottelun lähetyksessä, josta mainosaikaa lohkeaa vain valtavilla rahasummilla. 30 sekunnin pätkä maksaa peräti 4,5 miljoonaa dollaria eli noin 4,1 miljoonaa euroa.

Suomalaisfirman panostus kannatti. Hollywood-näyttelijä Liam Neesonin tähdittämää minuutin mittaista Clash of Clans -mainosta on katsottu YouTubessa jo 83 miljoonaa kertaa.

Mainos sijoittui toiseksi YouTuben vuoden puhutuimpien videoiden listalla, joka on koottu näyttökertojen, tykkäysten, jakojen ja sen inspiroimien videolatausten määrän perusteella. Listalta on karsittu musiikkivideot.

Kärkipaikan vei neljävuotias tanssi-ihme Heaven King. Katso YouTuben listan kärkikymmenikkö täältä (top trending videos of 2015)!


Yllä upotettuna SuperCellin toimitusjohtajan Ilkka Paanasen tammikuinen tviitti Clash of Clans -mainokseen ujutetusta pienestä Suomen lipusta.

Lisää aiheesta:

Lego teki nettiennätyksen: Palikkavideoilla miljardiyleisö – suosittu suomalaisbrändi tippui mitalisijoiltaTästä tviitistä on tulossa maailman uudelleen tviitatuin – panoksena ilmaiset kananugetit Kuumaa! Muistatko Cindy Crawfordin superseksikkään Super Bowl -mainoksen?Googlen Super Bowl -mainos sai älykodit sekoamaan – aiheutti hulvattoman kaaoksen kotikatsomoissaInternetin suosituin video sai jatkoa: Chewbacca-äiti otti brittikoomikon kyytiinsä – ja lopputulos on hervoton!Joko olet nähnyt netin tämän hetken suosituimman videon?
DigiLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Digi
  • Eilen19:22
    Sosiaalinen media

    Suurin osa nuorista pitää kännykkäkieltoa perusteltuna

  • Eilen18:59
    Nettiporno

    Pornhub paljastaa suomalaisten katsotuimman pornokategorian

  • Eilen14:40
    Thaimaa

    Droonisotaa Aasiassa: Näin Thaimaa iski Kambodzhaan

  • Eilen06:13
    Huijaukset

    Palkittu suomalaiskeksintö huijaa puhelinhuijareita – tästä on kyse

  • ti20:23
    Yhdysvallat

    Droonipukki toi lahjaherkut vankilan pihaan – sitten käry kävi