Mainos

Video: Maailman helpoin minijumppa – näin kiinteytät pakaroita ja parannat ryhtiä työpäivän aikana

Myös työpäivän aikana voi aktivoida lihaksia ja kiinteyttää kroppaa. Katso helpot vinkit!

Monet istuvat tuntikaupalla samassa asennossa lähestulkoon koko työpäivän ajan. Liikuntapäällikkö Eija Holmala vinkkaa, miten voit tehdä pienimuotoista kuntoilua työpäivänkin aikana.

– Jotta työpäivä olisi vähän aktiivisempi eikä pelkkää istumista, tässä muutama tehovinkki, minkä voi tehdä joka päivä ja mieluiten monta kertaa päivän aikana, Holmala neuvoo.

Tarkoituksena on myös samalla parantaa ryhtiä.

Näin teet työpäivän aikana pakarajumppaa:

Haaveissa timmit pakarat? Katso vinkit cardioboost-liikkeeseen, jonka voit tehdä vaikkapa kotona:

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.