Yli kolmannes oppilaista reputti kokeissa, mikä johti 20 oppilaan itsemurhaan. Asiasta uutisoi amerikkalaismedia Fox News.
Yhä useampi suomalainen voi henkisesti huonosti. Eri mediat uutisoivat enenevissä määrin lapsista ja nuorista, jotka ovat päätyneet päättämään elämänsä esimerkiksi koulukiusaamisen vuoksi. Nuorten pahoinvoinnin syiksi on epäilty muun muassa sosiaalista mediaa. Nykyisin ihmisten harteille asetetaan valtava määrä erilaisia vaatimuksia, kuten koulussa tai työelämässä menestyminen.
Toiset eivät kestä päivittäistä stressiä ja päätyvätkin äärimmäiseen tekoon, itsemurhaan.
LUE MYÖS: Kylmäävät tilastot julki: Masennus pakottaa tuhansia suomalaisia työkyvyttömyyseläkkeelle – jopa kaksi kolmasosaa naisia
Yli kolmannes reputti – yksi opiskelija sytytti itsensä tuleen
Lähes miljoona intialaista nuorta osallistui helmikuun ja maaliskuun aikana kokeisiin, joissa mitatiin heidän osaamistaan eri aineissa. Tenttijöistä yli kolmannes sai kokeestaan hylätyn arvosanan. Osa opiskelijoista otti epäonnistumisensa todella raskaasti.

