Mainos

Näitä muotituotteita ostetaan eniten käytettyinä

Tietyt merkkituotteet ovat niin arvokkaita, että moni etsii niitä suoraan käytettyinä. Ota selvää, millaisia merkkituotteita suomalaiset etsivät suosiolla käytettynä!

Huuto.net-palvelu selvitti, mitä brändejä suomalaiset etsivät netistä eniten käytettynä. Kymmentä suosituinta muotibrändiä haettiin palvelussa vuonna 2013 yhteensä peräti 2 700 000 kertaa. Suosituimmaksi brändiksi noussutta Marimekkoa suomalaiset saattavat hakea jopa 4 700 kertaa päivässä.


Huuto.netin 10 suosituinta muotibrändiä vuonna 2013
1.    Marimekko
2.    Louis Vuitton
3.    Guess                           
4.    Mulberry
5.    Longchamp
6.    Burberry
7.    Gant
8.    Michael Kors
9.    Omega
10.    Chanel

Marimekkoa haettiin palvelussa yhteensä 620 000 kertaa ja toiseksi tullutta Luis Vuittonia 550 000 kertaa. Huuto.netin tuotepäällikkö Toni Ruuska uskoo, että korkeat hakumäärät kertovat siitä, että suomalaiset luottavat siihen, että tiettyjen brändien tuotteet kestävät erityisen hyvin.

– Luksusmuotibrändit ovat vuodesta toiseen haetuimpia tuotteita ja erityisesti Marimekon suosio on jatkunut tasaisena. Tunnettujen brändien suosio osoittaa, että myös laatu- ja merkkitietoiset kuluttajat hakeutuvat vertaiskauppaan. Vähittäiskaupan myyntilukuihin verrattuna vertaiskaupan tilastot kertovat kenties vielä vahvemmin eri brändituotteiden kestävyydestä ja ajattomuudesta, Ruuska toteaa.

Sen lisäksi, että suomalaiset etsivät nettikaupoista käytettyjä tuotteita halvemman hinnan toivossa, etsitään netistä paljon jo myynnistä poistuneita muotituotteita.

– Vertaiskaupassa ostetaan designia ja panostetaan laatuun, koska laatu ja luksusbrändit säilyttävät arvonsa tai arvo jopa nousee vertaiskaupassa, Ruuska toteaa.

Lähde: Huuto.net

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.