Alankomaista tilattu paketti saapui Suomeen kahdessa päivässä. Siihen matka sitten tyssäsikin: Suomesta paketti ei ole liikkunut 11 päivän aikana asiakkaalle.
Jussi Ratilanen tilasi Alankomaista paketillisen harrastukseensa liittyviä osia. Netistä saatavien seurantatietojen perusteella paketti tuli Suomeen kahdessa päivässä.
– Viimeisin kirjaus paketista on 19. kesäkuuta, jolloin se on tullut Postin haltuun pääkaupunkiseudulle. Tämän jälkeen olen yrittänyt kysellä paketin perään, mutta Postista ei pystytä kertomaan, missä paketti on, Ratilainen kertoo.
Mies on soittanut Postin maksulliseen asiakaspalveluun ja ottanut yhteyttä Postin työntekijöihin chatin avulla.
– On käsittämätöntä, että joudun vielä maksamaan siitä, että kyselen pakettini perään asiakaspalvelussa, Ratilainen tilittää MTV Uutisille.
Postista on yritetty tavoitella Ratilaista
Ratilainen kirjoitti tapauksesta tuohtuneen kirjoituksen Postin Facebook-seinälle.
– Tiedämme tapauksen. Olemme yrittäneet tavoittaa henkilöä useaan kertaan eri tavoin, jotta saisimme häneltä tärkeän lähetystunnuksen, jonka avulla voimme tarkistaa, missä paketti on viimeksi rekisteröity. Emme kuitenkaan ole tavoittaneet asiakasta, Ulla Parviainen Postin viestinnästä vastaa.

