Mainos

KSML: Legendaarinen Hankkija palaa markkinoille

Hankkija-brändi palaa markkinoille, kertoo sanomalehti Keskisuomalainen. Brändi tunnetaan muun muassa oranssista lippalakista ja monet tuntevatkin legendaarisen Hankkijan.

Keskisuomalaisen mukaan Hankkija Oy:n markkinointibrändit Agrimarket ja Multasormi on muutettu Hankkijaksi vuoden 2016 alussa.

– Nimenmuutoksen myötä Hankkija palaa takaisin juurilleen. Olemme suomalaisen maanviljelijän, hevos-, lemmikkieläin- ja puutarhaharrastajan kauppa. Hankkija nimenä on meille todellinen vahvuus, Hankkijan toimitusjohtaja Ensio Hytönen sanoo lehdessä.

Vanhat tunnukset, Agrimarket ja Multasormi, poistuvat käytöstä tämän vuoden aikana. Yritys myy kuluttajille puutarha-, hevos- ja lemmikkieläintuotteita sekä rautakaupan tuotteita. Maatalousyrityksille yritys myy tuotantotarvikkeita ja koneita.

Keskusosuusliike Hankkija perustettiin vuonna 1905 ja yhtiö tunnetaan erityisesti 70- ja 80-luvun oranssista lippalakistaan.

SOK osti Hankkijan maatalousliiketoiminnot 1990-luvulla. Vuoden 2013 alussa SOK myi Hankkija-Maatalous Oy:n osake-enemmistön tanskalaiselle maatalousalan toimijalle Danish Agrolle.

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja