Hans Välimäki pyytää anteeksi hattu kourassa: "Epic fail"

Lehtikuva
Julkaistu 12.06.2013 10:57(Päivitetty 12.06.2013 11:04)

Hampurilaisravintola Midhill ja Hans Välimäki pyytävät anteeksi veden hinnoittelun aiheuttamaa mielipahaa.

Hans Välimäen hampurilaisravintola Midhillissä ruokaillut asiakas yllättyi, kun ravintola laskutti vesilasista 1,5 euroa. Suurempi myrsky kuitenkin syntyi, kun asiakas laittoi hinnoittelusta palautetta ravintolan Facebook-sivuille. Välimäen ravintolasta vastattiin asiakkaan kritiikkiin epätavallisella tavalla, mikä synnytti sosiaalisessa mediassa viestitulvan.

Hans Välimäki kertoi keskiviikkona Makuja.fi-sivustolle, ettei ole menettänyt yöuniaan kohun vuoksi. Välimäki myös vannoi, että veden hinta oli ilmoitettu asianmukaisesti ravintolan ruokalistalla, toisin kuin sosiaalisessa mediassa on väitetty. Keittiömestari myös kertoi, että kohun myötä ravintolan ruokalistalle lisätään Watergate-purilainen, jonka hintaan kuuluu litra vettä. Nyt Välimäki on julkaissut Midhill-ravintolan Facebook-sivuilla julkisen anteeksipyynnön:

– No niin, nyt olemme sitten hattu kourassa sosiaalisen median edessä. Pahoittelemme, että asiakkaillemme veden hinta on tullut yllätyksenä, ja erityisesti sitä, miten sivuillemme tullut asiakaspalaute tuli hoidettua. Otamme tapahtuneesta opiksemme.Tapahtuneen kunniaksi päivän erikoinen Helsingin Midhill Cityssä on "Watergate BRGR", jonka hintaan sisältyy kannullinen vettä. Saatavilla vain tänään – tervetuloa!

Anteeksipyynnön kylkeen on liitetty kuva Hans Välimäestä hampurilainen ja vesipullo edessään. Kuvaan on myös lisätty teksti: "Epic fail - Äkkipikainen kokki + sosiaalinen media". Katso kuva Midhillin Facebook-sivuilta.

Lisää aiheesta:

Myrsky vesilasista – ravintolan vedestä laskuttama hinta ei miellyttänyt asiakkaita

Hans Välimäki lyö vettä myllyyn: Watergate-purilainen ja litra vettä

Petra Kiiski/MTV3

Tuoreimmat aiheesta

Lifestyle