Hampurilaisravintola Midhillissä ruokaillut asiakas yllättyi, kun ravintola laskutti vesilasista 1,50 euroa. Suurempi myrsky syntyi, kun asiakas laittoi hinnoittelusta palautetta Midhillin Facebook-sivuille.
Helsinkiläisravintolasta vastattiin asiakkaan kritiikkiin seuraavasti: "Niin ja henkilökunta on ilmaista, joka ne lasit sinne kiikuttaa? C´moon. Ainahan voi valittaa ja saakin, mutta pitää olla perusteita. Kotona on ilmaista. Ei ravintoloissa."
Vastaus aiheutti Facebookissa viestitulvan, jossa ravintolan kustannuksella pilailtiin. Lopulta keskusteluketju poistettiin sivuilta.
Midhillin omistava huippukokki Hans Välimäki kertoi olevansa pöyristynyt Facebook-kommenttien laadusta.
– Emme pyri olemaan mikään pönöttävä ravintola, mutta eihän tämä ole palautetta, vaan ristiretki meitä vastaan.


