Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

BMW myöntää saavansa ”brutaalia” palautetta uudesta tyylistään – designpomo kertoo, mitä asialle on ajateltu tehdä

2:11Parasta Bemaria mitä rahalla saa? Tässä on uusi iXParasta Bemaria, mitä rahalla saa? Tässä on uusi iX.
Julkaistu 15.02.2021 06:33

Ville Järveläinen

BMW kertoo ottavansa saamansa palautteet huomioon, mutta vakuuttaa tietävänsä, mitä tekee.

BMW:n uutuusmallien aiempaa massiivisemmat "munuaiset" ovat aiheuttaneet naurahtelua ja epäuskoa sosiaalisen median kommenttipalstoilla. Samaan aikaan toiset ovat ilahtuneita valmistajan rohkeasta ja itsevarmasta tyylisuunnasta.

Bemarin muotoilujohtaja Domagoj Dukec on kommentoinut yhtiön saamaa palautetta aiemminkin, eikä mikään ole muuttunut: BMW:tä ei edelleenkään haittaa, jos kaikki eivät pidä sen autojen nykyilmeestä. Palautetta saa aina antaa, mutta muutosta ei kovin toiveikkaasti kannata odotella.

– Tavoittaaksesi tiettyjä asiakkaita, sinun on erotuttava joukosta. Kaikkia ei mitenkään voi miellyttää, Dukec totesi Auto Expressille.

"Kuuntelemme"

Vähemmäen yllättäen myös Dukecin oikea käsi, muotoiluosaston kakkosmies Adrian van Hooydonk, on Dukecin kanssa ihan samoilla linjoilla. Uusien mallien massiivisesta etugrillistä tullut palaute on ollut paikoin jopa brutaalia – etenkin somessa – mutta tämä ei saksalaisvalmistajaa ole lannistanut.

– Emme tiedä, onko niiden takana todellisia asiakkaitamme. Tiedämme kuitenkin, että ihmiset ovat todellisia, joten kuuntelemme, van Hooydonk kertoo.

Valmistaja analysoi dataa ja sitä, mistä markkina-alueelta palautteet tulevat ja ovatko kommentit positiivisia vai negatiivisia.

Lue myös: "OK, boomer" – BMW:n mukaan vika on sinussa, jos et pidä sen uuden sähkömallin ulkonäöstä

Lähde: Auto Express

Lisää aiheesta:

Volkswagen myöntää mokanneensa – fyysiset napit palaavat autoihin: "Ja siinä hitto soikoon pysytään"Mitä kulisseissa oikein tapahtuu? Kauniita sähköautoja esitelleen Alphan vastaukset herättävät vain uusia kysymyksiä"OK, boomer" – BMW:n mukaan vika on sinussa, jos et pidä sen uuden sähkömallin ulkonäöstäBemarin design-tirehtööri seisoo uutuusmallin "majavanhampaiden" takana: "Kun teet jotakin tällaista...""Valittajat eivät yleensä ole asiakkaita" – BMW ei aio luopua autojensa tunnusmerkistä tulevaisuudessakaanBMW-pomolta kimiräikkösmäinen täräytys uudesta 3-sarjasta: "En jaksa enää kuunnella sitä p*skaa"
AutotAutoteollisuusBMWLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Autot
  • Eilen14:15
    Renkaanvaihto

    Yksi päivä herätti renkaanvaihtajat: "Hyvinkin kovaa tahtia on sen jälkeen vaihdettu"

  • Eilen13:13
    Autoteollisuus

    Patriasta Valmet Automotiven pelastus? Aiesopimus panssariajoneuvojen tekemisestä

  • Eilen08:34
    Liikenne

    Ministeri: Uusien kuskien promilleraja alas

  • to14:11
    Toyota

    Toyota kutsuu Suomessa yli 1 250 autoa tarkastukseen

  • to08:45
    Takaisinvedot

    Traficom varoittaa: Poista tämä turvaistuin käytöstä välittömästi!