Jääkiekon SM-liigan tamperelaisseura Tappara on saanut osakseen myös kritiikkiä hehkutettuaan maanantain Sport-otteluun houkuttelemaansa jättiyleisömäärää, 11 035 katsojaa. Seuran toimitusjohtaja Mika Aro vastasi MTV Urheilun haastattelussa epäilijöille.
Tappara tempaisi syyslomaviikon alkajaisiksi, sillä se tarjosi yhteistyökumppaninsa kanssa koululaisille pääsylippuja kotiotteluun Vaasan Sportia vastaan. Asiasta tiedotettiin viime viikon keskiviikkona.
– Modulightin Laserperhe haluaa mahdollistaa kaikkien alakoululaisten pääsyn katsomaan jääkiekkoa syyslomaviikolla. Toivotamme jännittävää peliä ja sykähdyttäviä hetkiä kaikille, Modulightin toimitusjohtaja Seppo Orsila kertoi Tapparan tiedotteessa.
Kampanja tuotti tulosta, sillä Tapparan 3-0-kotivoittoa oli paikalla todistamassa yli 11 000 katsojaa. Se on seuralle alkukauden ylivoimaisesti paras yleisölukema, jos reilun viikon takaista derbyä Ilvestä vastaan (12 600 katsojaa) ei oteta huomioon.