Syöpäsairas äiti turvautui järeisiin keinoihin löytääkseen tyttärelleen miehen – "Asialla on kiire"

Pari vuotta sitten some villiintyi Raimo-ukin treffi-ilmoituksesta.

Syöpää sairastava äiti haluaa varmistaa, että hänen tyttärensä löytää rinnalleen hyvän miehen.

Bostonilainen Molly Davis on päättänyt luottaa äitinsä harkintakykyyn, vaikka äiti Beth Davis hankkikin tyttärelleen valtavan kokoisen treffi-ilmoituksen New Yorkin Times Squarelle, kertoo New York Post.

Sympatiaa äidin tempaukselle löytyy todennäköisesti ainakin sen takia, että Beth on kuolemansairas ja vannonut löytävänsä tyttärelleen kunnon miehen ennen kuolemaansa.

Laajalle levinnyt syöpä pakottaa kiirehtimään asioita

Noin 14 metriä kertaa 7,5 metriä kokoinen mainos kohosi legendaariselle Times Squarelle viime viikolla. Plakaatissa on tytär Mollyn kuva ja teksti "Tapaile tytärtäni" sekä linkki Mollyn profiiliin deittisivustolla.

Jos julkaisu ei näy, voit katsoa sen täältä.

Radikaali keino hyvän miehen löytämiseksi tyttärelle johtuu äidin ajan vähyydestä.

61-vuotiaalla Bethillä todettiin vuonna 2004 rintasyöpä, jota hoidettiin kemoterapian avulla. Kesäkuussa 2020 lääkärit kertoivat, että naisen syöpä oli muodostanut etäpesäkkeitä ja levinnyt laajalti Bethin luihin.

– Haluaisin nähdä tyttäreni hyvin asettuneena. Huomioon ottaen, että minulla on vakavia terveysongelmia, asialla on kiire, Beth kertoo.

Beth toivoo, että saisi nykyisellä hoitomuodollaan pidettyä syövän loitolla pari vuotta.

Nopeuttaakseen tyttären seuranhakuprosessia Beth teki Wingman-sovellukseen profiilin Mollylle. Sovelluksen ideana on, että ystävät ja perhe voivat käydä kirjoittamassa suosituksia seuraa hakevalle henkilölle. Beth totesi omassa kirjoituksessaan, että haluaa löytää tyttärelleen hyvän miehen rakastettavaksi.

Sovelluksen perustaja Tina Wilson liikuttui Mollyn profiilista ja järjesti kyseessä olevan mainoksen myös Times Squarelle. 

Moni ei olisi hyväksynyt Bethin tempausta

Osa Bethin ystävistä on todennut, että heidän tyttärensä olisivat todella suuttuneet, jos he olisivat sekaantuneet asiaan samalla tavalla kuin Beth. 

Tytär Molly kuvailee itseään kuitenkin melko rennoksi ja arvostaa äitinsä harkintakykyä sopivan miehen löytämisessä.

– Annan äitini pitää hauskaa profiilien ja vastauksien läpikäymisessä. Arvostan sellaista parisuhdetta kuin vanhemmillani on, jossa he keskustelevat asioista ja pyrkivät ystävällisyyteen, Molly kertoo.

Mollyn mielestä mainos Times Squarella tavoittaa taatusti laajemman yleisön potentiaalisia unelmiensa miehiä, joten se on myös sen arvoista.

Äiti ja tytär -kombo kävi katsastamassa mainoksen itsekin paikan päällä.

– Hypimme kummatkin ylös alas innostuksesta. Useimmat ihmiset saavat 15 minuuttia julkisuudessa, mutta me saamme koko kuukauden, Beth kertoo. 

Lue myös:

    Uusimmat

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja