Mainos

Päästäänkö tapahtumia sittenkin järjestämään? Näin varmistat yritykselle näyttävän messuilmeen jopa yhdessä arkipäivässä

Tapahtumajärjestäjät elävät arkeaan juuri nyt pienessä epävarmuudessa, mutta samaan aikaan valmiudessa, mikäli tapahtumia päästäänkin järjestämään. Markkinointitarvike.fi tarjoaa toimituksen yrityksen ilmeellä tilauksesta tehdyille materiaaleille jopa yhdessä arkipäivässä.

Koronapandemian takia niin isoja kuin pienempiäkin tapahtumia on jouduttu perumaan peräjälkeen pitkin vuotta. Monelle suurelle yritykselle, mutta myös pienemmälle yrittäjälle, messut ja esimerkiksi kesän suuret ulkotapahtumat ovat tuoneet vuoden tärkeimmät myynnit.

Suomessa tapahtumia on järjestetty koronatilanteen niin salliessa. Syksyä ja talvea kohden mentäessä sisätiloissa järjestettäviin tapahtumiin liittyy suuri epävarmuus siitä, kannattaako tapahtumia järjestää lainkaan.

Jos taas tapahtumia päästään järjestämään tai yrittäjä itse päättää niihin osallistua, täytyy messuosasto tai esittelytiski saada pikaisellakin aikataululla pystyyn. Kotimainen verkkokauppa Markkinointitarvike.fi toimittaa jopa yhdessä arkipäivässä teltat, banderollit ja kyltit yrityksen omalla visuaalisella ilmeellä.

Hyödynnä suunnittelun ammattilaisia – ja säästä omaa aikaa

Näyttävä messuosasto ja myymälämarkkinointi tarvitsevat erilaisia ratkaisuja, joiden valintaan on hyvä hakea asiantuntevaa apua. Markkinointitarvike.fi:n henkilökunta on palvellut yrityksiä suomalaisista vähittäiskaupan ketjuista maatalouden markkinajohtajiin. Osaavan henkilökunnan vahvuus on messu- ja markkinointitarvikkeiden suunnittelu erilaisiin budjetteihin sopiviksi kokonaisuuksiksi.

Kukaan ei halua kuluttaa budjettiaan materiaaleihin enempää kuin on tarpeen. Siksi on tärkeää, että suunnittelussa otetaan huomioon, millaisiin materiaaleihin aidosti kannattaa panostaa ja mihin ei. Tuloksellisen markkinoinnin ei tarvitse maksaa maltaita.

Markkinointimateriaaleja suunnitellessa on myös oleellista tietä, millaista visuaalista ilmettä niiltä toivoo. Visuaalinen suunnittelu ei kuitenkaan välttämättä ole yrittäjän tai yrityksen ydinosaamista – eikä sen tarvitsekaan olla. Ammattitaitoisen graafikon erityisosaaminen kiteytyy tuotteelle myyvän ja edustavan ilmeen loihtimiseen.

Ulkopuolisen graafisen suunnittelijan avulla yrittäjä voi säästää arvokasta aikaansa. Graafinen suunnittelija tuntee aineistojen vaatimukset esimerkiksi riittävän kuvantarkkuuden ja aineistojen suoja-alueiden osalta. Markkinointitarvike.fi:stä saa tarvittaessa myös graafisen suunnittelun materiaaleille joko yrityksen valmiilla ilmeellä tai kokonaan uudella ulkoasulla.

Markkinointitarvike.fi

  • Markkinointitarvikkeisiin erikoistunut kotimainen verkkokauppa vuodesta 2013
  • Yritys valmistaa tuotteet Lahdessa, jossa sijaitsee myös iso varasto
  • Valikoima kattaa monipuoliset paino- ja messutuotteet kuten roll-upit, pop-upit, flyerit, mainostelineet, teltat (https://markkinointitarvike.fi/16-pop-up-teltta) ja messumatot
  • Katso referenssejä erilaisista markkinointiratkaisuista kaikenkokoisille yrityksille.
  • Tutustu valikoimaan Markkinointitarvike.fi


Lue myös:

    Uusimmat