Juttusarjassa miehet vastaavat joka viikko lukijoiden kysymyksiin liittyen seksiin, ihmissuhteisiin ja muuhun elämään!
"Miksi ystävällisyys, keskustelu ja hymyily tarkoittavat miehille sitä, että haluan jotain enemmänkin? Onko aito keskustelu ja rehellinen mielenkiinto ihmisiä kohtaan nykyään todella niin harvassa?" kysyy nimimerkki kassatäti.
Näin miehet vastasivat
"Harmillista yleistämistä. Eivät ystävällisyys, keskustelu ja hymyily todellakaan tarkoita kaikille miehille sitä, että naishenkilö haluaisi jotain enemmän.
Kyllä suurin osa miehistä omaa tilannetajua ymmärtääkseen, milloin ystävällisyys, keskustelu ja hymyily ovat merkityksellisiä mahdollisesti romantillisessa mielessä ja silloin myös mies antaa itsestään sen yhden pidemmän katseen tai lämpimämmän hymyn verran enemmän. Tilanteen mukaan ja omalla painollaan nämä asiat. Ugh."
– 34, taitaa small talkin ihan ok
"Ystävällisyys, keskustelu ja hymyily voidaan tulkita molemmin puolin ihan just sen perusteella, mikä vastapuolen oma tilanne on. Jos on yleisesti ottaen "haku päällä" tai pitää toista potentiaalisena kiinnostuksen kohteena tai muuta vastaavaa, niin edellä mainitut asiat (hymy, katse, puhekontakti) nähdään helposti omia toiveita tukevina todisteina. En näkisi siinä sen kummempaa ongelmaa kuin se, että väärinkäsitysten tullessa ilmi ne yksinkertaisesti oikaistaan, ja valtakunnassa on taas kaikki hyvin.
Miehet ja naiset voivat olla keskenään kanssakäymisessä ilman keskinäistä vetoa toisiinsa tai keskustella vailla taka-ajatuksia, mutta kaikkiin meihin sisäänrakennettu ominaisuus kiinnostua vastakkaisesta (tai samasta) sukupuolesta ei ole täysin tahdonalainen asia, ja sen kanssa pitää vain oppia elämään."
– 40, osaa (omasta mielestään) sekä small- että big talkin


