Liverpoolin tiistai-iltainen voitto Kiovassa tiesi joukkueelle lohkon kärkipaikkaa Mestareiden liigassa. Maalein 2-1 päättyneen ottelun jälkeen valmennusvastuun seurassa ottanut Phil Thompson omisti voiton sydänleikkauksesta toipuvalle päävalmentaja Gerard Houllierille.
- Tämä (voitto) oli parane pian-korttimme Gerard Houllierille. Hän on varmasti meistä hyvin ylpeä ja tyytyväinen pelaajiin. Olen itsekin ylpeä jokaisesta pelaajasta, kuten ovat fanimmekin. Jouduimme taistelemaan ankarasti, Kiova on todella vaikea paikka pelata, Thompson sanoi.
Liverpoolista tuli ensimmäinen Kiovassa voiton ottanut englantilainen seura Mestareiden liigassa.
(MTV3)
