Hienon urheiluauton tunnistaa tänä päivänä siitä, että se taipuu niin halutessa myös arkiautoksi.
Tykkäsimme
- suorituskyvystä
- parantuneesta käytännöllisyydestä
- bassosoundeista
Emme tykänneet
- kuka tarvitsee urheiluautossa 1200-wattiset stereot?
McLaren tekee parhaansa haastaakseen kilpailijansa niin radalla (kyllä Alonso oikeasti yrittää…) kuin siviililiikenteenkin puolella. F1-autojen ja McLaren katuautojen välinen ero on tietysti moottori, joka Ykkösissä ei ole Mäkin omaa tuotantoa.
Katusporttien puolella McLaren on kasvattanut mallistoaan vauhdilla. Tarjolla on tällä hetkellä kuusi vaihtoehtoa: huima P1, pitkäperäinen 675LT, perusvauhdikas 650S, sen erikoisversio 650S Can-Am, nyt ajossa oleva 570S sekä sen alapuolella vielä majaileva ja pääasiassa Kiinaa varten tehty ”hinnat alkaen malli” 540C.




