Kiinan shoppailukarnevaali alkoi ennätysvilkkaasti – verkkokauppajätin myynti saavutti miljardin dollarin rajan vain 68 sekunnissa

Vuoden suurin shoppailupäivä Singles Day on rikkonut jälleen ennätyksiä Kiinassa. Verkkokauppajätti Alibaban myynti saavutti miljardin dollarin rajan vain 68 sekunnissa, eli 17 sekuntia nopeammin kuin viime vuonna.

100 miljardin juanin (12,9 miljardin euron) raja meni rikki 63 minuutissa ja 59 sekunnissa, eli 43 minuuttia nopeammin kuin viime vuonna.

Ostoskarnevaali muodostui kymmenisen vuotta sitten

Vuosi sitten Alibaban myynti Singles Dayn aikana ylsi vuorokauden aikana yli 27 miljardiin euroon.

Singles Day alkoi Kiinassa 1990-luvulla sinkkujenpäivänä pelkkiä ykkösiä sisältävän päivämääränsä takia, ja kymmenisen vuotta sitten siitä muodostui ostoskarnevaali.

Lisää aiheesta

    Uusimmat

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja