Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Käytätkö Snapchatia? Tämä uudistus ei välttämättä miellytä

Julkaistu 15.06.2016 09:07
Toimittajan kuva

Pauli Reinikainen

pauli.reinikainen@teknavi.fi

digipauli

Suosittu pikaviestipalvelu Snapchat aikoo lisätä rutkasti mainosten määrää sovelluksessaan. AdWeek-lehden saamien tietojen mukaan palvelu haluaa kasvattaa liikevaihtoaan, minkä seurauksena se ottaa käyttöön mainokset.

Jo muutaman viikon kuluttua mainoksia ilmestyy tarinoiden (stories) välissä. Käyttäjä voi hypätä mainosten yli, mutta ne palaavat jonkin ajan kuluttua takaisin koko näytön kokoisina ja äänien kanssa.

Snapchat aikoo varmistua mainosten laadusta, vaikka ne tulevat kolmansilta osapuolilta. Mainosten tarkoituksena on ohjata käyttäjä asentamaan lisää sovelluksia tai katsomaan kokonaisia mainosvideoita.

Snapchatin graafinen ilme uudistui viikko sitten. Kavereiden tarinat yhdistettiin aikaisempaa tiiviimmin ammattimaisten sisällöntuottajien materiaalien kanssa.

Snapchatin tavoitteena on yltää 350 miljoonan dollarin tuloihin vuoden 2016 aikana.

Lisää aiheesta:

Snapchat alkaa pakkosyöttää mainoksia käyttäjilleenFacebook tuo mainokset Messengeriin – sponsoroidut viestit näkyviin loppuvuodesta
Google haastaa WhatsAppin – julki tällä viikolla
Periscope-lähetykset onnistuvat nyt entistä helpommin
Snapchat osaa nyt suomea
Messengeriä käyttää yli 900 miljoona ihmistä – Facebook lyö lisää puita uuniin
PuhelimetDigiLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Puhelimet
  • ti19:16
    Elektroniikka

    Samsungilta erikoinen tuotejulkistus: Tässä on "kolmesti aukeava" älypuhelin

  • 17.11.11:21
    Huijaukset

    KRP varoittaa: Älä lataa pyynnöstä sovellusta tai voit menettää rahasi

  • 15.11.17:33
    Aivoterveys

    Älypuhelin voi rapauttaa keskittymiskyvyn – näin aivotutkija korjasi rutiinejaan: "Pari iltaa meni"

  • 4.11.05:00
    Kyberturvallisuus

    MTV selvitti: Poliisi käyttää kiistellyn israelilaisyhtiön murtajalaitteita

  • 8.10.12:51
    Matkailu

    Vakuutusyhtiö listasi yleisimmät matkatavaravahingot – tietyt iPhonet korostuvat tilastoissa