K-kaupoissa on käynnissä kokeilu, jossa selvitetään WC-papereiden luokittelun vaikutusta asiakkaiden ostopäätökseen. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Taloussanomat.
Vessapapereita jaotellaan nyt tietyissä K-kaupoissa hyllyihin niiden "käyttötuntuman" perusteella. Kauppoihin ovat ilmestyneet hyllyopasteet, joissa WC-paperit on luokiteltu joko ylellisiksi tai arkisiksi.
Taloussanomat kertoi aiemmin torstaina, että uudenlaisia hyllymerkintöjä on bongattu ainakin pääkaupunkiseudulla sijaitsevassa K-kaupassa.
Lue myös: Tomilla välähti kesken suihkun – keksi vessabisnekselleen niin osuvan nimen, että joutui vaihtamaan omansakin: "Vaikea unohtaa, kun sen kerran tajuaa…"
Kesko: WC-paperipilotti on käynnissä muutamassa kaupassa
Keskon osto- ja myyntijohtaja Sirpa Koppinen-Lindström vahvistaa MTV Uutisille kyseessä olevan tietyissä kaupoissa käynnissä oleva kokeilu.