Hauskaa vai törkeää? Mainoksessa miehet vaalivat kaljamahojaan kuin naiset raskausmahojaan

Bergedorfer Bierin olutmainoksissa miehet vaalivat kaljamahojaan kuin raskausmahoja. Mutta onko idea hauska vai törkeä?

Saksalainen olutfirma ei myy tuotettaan kuvilla kesästä, huurteisesta tuopista tai kauniista tarjoilijasta. Bergedorfer Bierin olutmainoksissa miehet vaalivat vatsojaan kuin naiset raskausmahojaan.

Mainoksissa ei käytetty lihaksikkaita, nuoria miesmalleja; sen sijaan mainosta varten kuvattiin tavallisia miehiä, joilla on niin sanottu kaljamaha.

Jos kuva ei näy, katso se täällä.

Kaiken kruunaa se, että miehet poseeraavat vatsojensa kanssa kuin äidit perinteisissä raskauskuvauksissa. Oluen slogan on "rakkaudella pantu". 

Mitä mieltä olet kuvista – hauskoja vai törkeitä?


Unohtuiko avaaja? Näilläkin olutpullo aukeaa:


Lähde: Bored Panda

Lue myös:

    Uusimmat