Vaikuttajamarkkinointiin vahvasti panostava Mercedes-Benz antoi kolmelle suomalaiselle artistille mahdollisuuden toteuttaa itseään kuvataiteiden parissa. Kanvaasiksi valikoitui valmistajan uudistunut kompaktiautomallisto.
Mercedes-Benziä maahantuova Veho päätti tänä keväänä kohdentaa markkinointiaan perinteistä autonostajaryhmää laajemmalle yleisölle. Taustalla on Vehon Mercedes-Benzin markkinointipäällikön Kasper Janssonin mukaan havainto siitä, että yhä useamman ensikosketus saksalaisvalmistajan malleihin tapahtuu malliston edullisemmassa päässä.
A-sarjan hatchback ja sedan sekä CLA saivat räväkät ilmeet Chisun, Ellinooran ja Isac Elliotin käsittelyssä. Autot on mahdollista nähdä livenä vielä tänään tiistaina sekä huomenna keskiviikkona Lasipalatsin aukiolla Helsingin keskustassa. Ne kiertävät myös muissa Vehon sponsoroimissa tapahtumissa kesän aikana.
– Lähdimme miettimään tapaa yhdistää vaikuttajat, uunituoreet automallit sekä tapahtumien täyteisen kesän ja rakensimme monimediakampanjan, jossa kohtaamisillakin on roolinsa, tiivistää Veho-asiakkuudesta vastaava suunnittelija Mikko Eskelinen Valveelta.
Katso kuva luomuksista alta.

