Batman-leffan mainoskampanja jäihin Suomessa

Batman-elokuvien ympärillä on ollut murhetta.
Batman-elokuvien ympärillä on ollut murhetta.
Julkaistu 20.07.2012 18:19(Päivitetty 03.10.2012 00:39)

Batman-trilogian viimeisen osan mainoskampanja on laitettu jäihin Yhdysvalloissa tapahtuneen ampumavälikohtauksen takia.

FS-Film Oy:n markkinointipäällikkö Jojo Uimosen mukaan päätöksellä halutaan kunnioittaa surmansa saaneiden ihmisten muistoa.

– Olemme lopettaneet elokuvan suuren nettikampanjan, emmekä tiedä vielä jatkammeko sitä. Kampanja olisi päättynyt joka tapauksessa viikon kuluttua, mutta emme ole tehneet vielä lopullisia päätöksiä kampanjan suhteen, Uimonen kertoo MTV3:n .

Tragedia ei Uimosen mukaan vaikuta viikonlopun lipunmyyntiin Suomessa.

– Tähän mennessä lippuja on ostettu paljon jo ennakkoon, enkä usko tragedian vaikuttavan lipunmyyntiin ensi-iltaviikonlopun jälkeenkään.

(MTV3)

Verilöyly Batman-elokuvan ensi-illassa

Batman-ammuskelussa ollut vauva voi jo hyvin

Obama järkyttyi ammuskelusta

Ampuminen ei hetkauttanut Batman-yleisöä Suomessa

Silminnäkijä Batman-ammuskelusta: Näin jotain tulevan seinän läpi

Seuraa 9News-kanavan suoraa lähetystä

Seuraa suoraa Denver Channelin suoraa kuvaa tapahtumapaikalta

Silminnäkijän kertomaa ammuskelusta Youtubessa

Verilöyly ei vaikuta Suomen näytöksiin

USA:n ampuminen ei hetkauttanut Batman-yleisöä Suomessa

Denverin ampujaksi varmistumassa paikallinen 24-vuotias mies

Tuoreimmat aiheesta

Kulttuuri