Josh oli tyhjässä puistossa lastensa kanssa, kun joku soitti poliisille heidän vuokseen.
Josh Duvallin ulkoilu kahden lapsen kanssa päättyi ikävästi, kun joku soitti poliisit nähtyään perheen puistossa. Amerikkalainen Josh oli vienyt 2- ja 5-vuotiaat lapsensa kotinsa läheiseen puistoon ulkoilemaan, mistä alueen toinen asukas oli huolestunut, kertoo NJ.com.
Asukas soitti poliisille
Joshin mukaan noin puolen tunnin leikkimisen jälkeen puiston vieressä asuva henkilö alkoi huutaa perheelle. Asukkaan mukaan ihmiset "sairastuisivat" ja siksi puistosta pitäisi poistua. Vähän myöhemmin paikalle ilmaantui poliisi.
Paikalliset puistot olivat aiemmin koronaviruksen vuoksi suljettuina, mutta ne oli tapahtuma-aikaan avattu uudelleen.
– Tämä on hullua. Tämä on Cherry Hill New Jerseyssä, ja ihmiset soittavat poliisia, koska isä ja kaksi lasta haluavat leikkiä ulkona, Josh ihmetteli Facebookissa.
– Kuka sairastuu? Ei täällä ole ketään, mies kertoi puistoa kuvatessaan.
Joshia ei syytetty mistään, ja miehen mukaan poliisi oli mukava. Tilanteesta selvittiin juttelemalla.
"Mielestäni maalaisjärki sanoo, että pysy pois ihmisten läheltä"
Haastattelussa Josh kertoi pitävänsä tilannetta "hulluna", sillä hän voisi tyhjässä puistossa istumisen sijaan vierailla esimerkiksi suositulla rannalla, joka on avattu kansalaisia varten, tai vaikkapa jonottaa "sadan ihmisen jonossa" päästäkseen ostoksille.
– Mutta se, että olet puistossa yksin, ja täällä ei kirjaimellisesti ole ketään... Tämä on hulluutta, mies kuvaili kokemaansa.
Josh kertoi kahden läheisensä sairastuneen koronavirukseen. Hän ei kanna kaunaa ihmiselle, joka soitti virkavallan paikalle.
