Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
  • Toimitus
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • MTV Uutisten periaatelinja
  • MTV Uutiset ja tekoäly
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
Hyppää pääsisältöön
MTV Katsomo
mtv katsomo
TuoreimmatJääkiekon MM-kisatSääAsian ytimessäRikosPörssisähkön hinta juuri nyt
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSääPörssisähkön hinta juuri nyt
Urheilu
LiigaMM-ralliOlympialaisetJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
Asetukset
Pähkinät | MTV Uutiset

Pähkinät

Iskevät jopa sekunneissa: Lastentautien erikoislääkäri listaa pähkinäallergian oireet

Iskevät jopa sekunneissa: Lastentautien erikoislääkäri listaa pähkinäallergian oireet

Allergiat
Ruokavirasto: Syö näitä pähkinöitä korkeintaan kolme päivässä – lapsilla vielä tiukemmat rajat

Ruokavirasto: Syö näitä pähkinöitä korkeintaan kolme päivässä – lapsilla vielä tiukemmat rajat

Ruokavirasto
Tokmannin maapähkinöitä vedetään myynnistä homemyrkyn takia – tällaisesta aineesta on kyse

Tokmannin maapähkinöitä vedetään myynnistä homemyrkyn takia – tällaisesta aineesta on kyse

Takaisinvedot
Kohusuklaan suosiolla kalliit seuraukset: "Ostivat kaiken, mitä käsiinsä saivat"

Kohusuklaan suosiolla kalliit seuraukset: "Ostivat kaiken, mitä käsiinsä saivat"

Suklaa
Tutkimus: Yksi ruokamuutos voi alentaa kolesteroliasi

Tutkimus: Yksi ruokamuutos voi alentaa kolesteroliasi

Ruoka
Viisi keinoa, jotka voivat auttaa elämään 100-vuotiaaksi

Viisi keinoa, jotka voivat auttaa elämään 100-vuotiaaksi

Yhdysvallat
Hyötyä sekä suolistolle että aivoille: Näitä ruokia ostaa ravitsemusasiantuntija

Hyötyä sekä suolistolle että aivoille: Näitä ruokia ostaa ravitsemusasiantuntija

Ravitsemus
Lidlin tuotteissa salmonellaa! Näitä pähkinöitä ei kannata nyt syödä

Lidlin tuotteissa salmonellaa! Näitä pähkinöitä ei kannata nyt syödä

Takaisinvedot

MTV Uutiset nyt:

  • 14:21Iranin sota
    Pakistan: Yhdysvallat ja Iran lähellä rauhaa – allekirjoitukset vuorokauden kuluessa
  • 14:09Hyönteiset
    Ampiaispesän poistamista pitäisi harkita tarkkaan, sanoo tutkija
  • 14:02Ruotsi
    Gripenit ilmaan kahdesti – venäläishävittäjät lähellä Ruotsia
  • 13:22Sairaudet ja taudit
    Pasi Virtanen hoitaa kroonista kipua erikoisemmalla tavalla – näin Juha Veijonen liittyy siihen
  • 13:18Donald Trump
    Trumpin nimi poistetaan kulttuurikeskuksen seinästä – tässä syy
  • 12:30Jalkapallon MM 2026
    Järkyttävä löytö MM-joukkueen harjoituskeskuksessa – ruumis säkissä
  • 12:12Yhdysvallat
    Poliisin aseleikki kostautui pahasti – ampui kollegaansa
  • 12:05Niko Saarinen
    Keijo Leppänen ja Niko Saarinen juontavat uutuusohjelman – näin he ajattelivat, kun kuulivat toisistaan
  • 11:41Liikenneturvallisuus
    Autolla juhannuksen viettoon? Ota huomioon nämä seikat
  • 11:16Intia
    Sotilaskone syöksyi maahan Intiassa
  • 11:11Sää
    Näin kesämyräkkä iskee – myrskypuuskia ja tulvia
  • 10:48Jalkapallon MM 2026
    Veikkausliigasta tuttu pelimies elää unelmaansa jalkapallon MM-kisoissa – avausottelussa hurja haaste: "Uskomaton tunne"
  • 10:35Rikos
    Tämä oli karmein tapaus – rikostoimittajat paljastavat uransa hirveimmät hetket
  • 10:04Jalkapallon MM 2026
    Mitä ihmettä? Poliisi suoritti huumeratsian jalkapallon MM-kisojen maskotteina
  • MTV Uutiset Nyt -sivulle
Lidlin pähkinöissä havaittu salmonellaa – älä syö!

Lidlin pähkinöissä havaittu salmonellaa – älä syö!

Takaisinvedot
Norjalaistutkijat suosittelevat syömään kourallisen pähkinöitä päivässä

Norjalaistutkijat suosittelevat syömään kourallisen pähkinöitä päivässä

Sydänterveys
Lidlin pähkinöissä enemmän myrkkyä kuin laki sallii – pistaaseja vedetään myynnistä

Lidlin pähkinöissä enemmän myrkkyä kuin laki sallii – pistaaseja vedetään myynnistä

Takaisinvedot
Monipuolinen terveyspommi: Tätä jouluherkkua kannattaisi syödä ympäri vuoden

Monipuolinen terveyspommi: Tätä jouluherkkua kannattaisi syödä ympäri vuoden

Ruoka
Jo pieni määrä riittää: Ylistetty ruoka-aine voi auttaa pitämään verenpaineen kurissa

Jo pieni määrä riittää: Ylistetty ruoka-aine voi auttaa pitämään verenpaineen kurissa

Verenpaine
Pekaanipähkinöitä kannattaisi syödä päivittäin – tutkimus paljasti suotuisia vaikutuksia jo kahdessa kuukaudessa

Pekaanipähkinöitä kannattaisi syödä päivittäin – tutkimus paljasti suotuisia vaikutuksia jo kahdessa kuukaudessa

Ravinto
Yhdysvaltalaisilta tutkijoilta huolestuttava havainto maapähkinäallergiasta

Yhdysvaltalaisilta tutkijoilta huolestuttava havainto maapähkinäallergiasta

Allergiat
Luulitko terveelliseksi vaihtoehdoksi? Ravitsemusterapeutti paljastaa, mikä on kaikista pahin maapähkinävoi

Luulitko terveelliseksi vaihtoehdoksi? Ravitsemusterapeutti paljastaa, mikä on kaikista pahin maapähkinävoi

Ruoka
Nyt oli poliisilla pähkinää purtavaksi: Varkaat anastivat pähkinöitä yli 245 000 euron edestä – tämä virhe koitui konnien kohtaloksi

Nyt oli poliisilla pähkinää purtavaksi: Varkaat anastivat pähkinöitä yli 245 000 euron edestä – tämä virhe koitui konnien kohtaloksi

Mitä ihmettä?
Napostele rauhassa raskaanakin! Terveyttä edistävä superruoka parantaa lapsen älyä

Napostele rauhassa raskaanakin! Terveyttä edistävä superruoka parantaa lapsen älyä

Raskaus
Päivittäinen pähkinöiden syöminen todella kannattaa: Terveyspommeilla tutkitusti myös verenpainetta alentava vaikutus

Päivittäinen pähkinöiden syöminen todella kannattaa: Terveyspommeilla tutkitusti myös verenpainetta alentava vaikutus

Verenpaine
Huolestuttava tutkimustulos julki: Nämä yleiset ruokavalioon liittyvät virheet voivat koitua kohtaloksesi – ethän sorru?

Huolestuttava tutkimustulos julki: Nämä yleiset ruokavalioon liittyvät virheet voivat koitua kohtaloksesi – ethän sorru?

Ruokavalio