Mainos
leivontanurkkakansi1valmis

Helppo ”superpuuro”: Lisää proteiinia ja kuitua nerokkaalla kaurapuurokikalla!

Yksi ainesosa tekee aamiaispuurostasi entistä parempaa.

Kaurapuuro on yksi parhaista mahdollisista aamiaisista monestakin syystä. Se on nopea valmistaa, hyvä kuidun ja proteiinin lähde sekä todella täyttävää.

Kaurapuuro on myös hyvin monipuolinen ruoka, josta voit tuunata eri makuisen eri päiville. Mikä siis voisi tehdä tästä liki täydellisestä aamupalasta vielä entistäkin paremman?

Täydellinen superpuuro sisältäisi vielä entistä enemmän painonhallintaa auttavia proteiineja ja kuituja.

Ja näin se tapahtuu: Salaisuus on kikherneissä. Muussaa vain reilut puoli desiä kikherneitä kulhoon, lisää kaurahiutaleet, neste, makeutusaineet ja muut haluamasi ainesosat. Lämmitä mikrossa ja nauti! Noin 65 lisäkilokalorilla saat ylimääräiset 3,5 grammaa proteiinia ja 2,5 grammaa kuitua. Muussatut kikherneet tuovat kaurapuuroon vain lisää täyteläisyyttä, joten et edes huomaa niiden olemassaoloa.

Lähde: Popsugar

Uusimmat: Ajankohtaista

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja