Teinibrändin uusi aluevaltaus – laadukkaampia vaatteita aikuiseen makuun

Nuorisomerkkinä tunnettu Bik Bok kosiskelee aikuisempaa asiakaskuntaa uudella Never Denim -mallistolla.

Teinien suosikkimerkki Bik Bok lanseeraa uuden malliston laatutietoisille kuluttajille.  Skandinaaviseen makuun sopiva Never Denim -mallisto käyttää laadukkaita materiaaleja, kuten villaa, kashmiria ja aitoa nahkaa. Uudella mallistolla tavoitellaan Acnen kaltaisten huippubrändien coolia, skandinaavista lookia.

Pyrkimykset näkyvät myös hinnoissa, jotka liikkuvat noin 30 - 250 euron välillä – kallista teini-ikäisten taskurahoille, mutta edullista työssäkäyvälle aikuiselle. Malliston ensimmäiset vaatteet tulevat kauppoihin ensi viikolla.

Bik Bok ei ole ainoa halpisketju, joka tavoittelee laatutietoisempa, aikuista asiakaskuntaa. Myös esimerkiksi ruotsalaisjätti H&M on laatinut oman, hintavamman H&M Premium -malliston, joka käyttää niinikään laadukkaampia materiaaleja ja klassisempaa muotokieltä.

Lue myös:

    Uusimmat