Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Teinibrändin uusi aluevaltaus – laadukkaampia vaatteita aikuiseen makuun

Never Denim/ Bik Bok
Julkaistu 14.08.2014 15:02

MTV LIFESTYLE

Nuorisomerkkinä tunnettu Bik Bok kosiskelee aikuisempaa asiakaskuntaa uudella Never Denim -mallistolla.

Teinien suosikkimerkki Bik Bok lanseeraa uuden malliston laatutietoisille kuluttajille.  Skandinaaviseen makuun sopiva Never Denim -mallisto käyttää laadukkaita materiaaleja, kuten villaa, kashmiria ja aitoa nahkaa. Uudella mallistolla tavoitellaan Acnen kaltaisten huippubrändien coolia, skandinaavista lookia.

Pyrkimykset näkyvät myös hinnoissa, jotka liikkuvat noin 30 - 250 euron välillä – kallista teini-ikäisten taskurahoille, mutta edullista työssäkäyvälle aikuiselle. Malliston ensimmäiset vaatteet tulevat kauppoihin ensi viikolla.

neverdenim
Never Denim/ Bik Bok

Bik Bok ei ole ainoa halpisketju, joka tavoittelee laatutietoisempa, aikuista asiakaskuntaa. Myös esimerkiksi ruotsalaisjätti H&M on laatinut oman, hintavamman H&M Premium -malliston, joka käyttää niinikään laadukkaampia materiaaleja ja klassisempaa muotokieltä.

Lisää aiheesta:

Alusvaatemaisuus, militanttiset takit... – näkyvätkö nämä kuumat muoti-ilmiöt pian Suomen katukuvassa? "En hämmästyisi"Korona-ajan pikkumustaan kuuluu kasvomaski – verkkokauppa myy erikoista mekkoa: "Täydellinen asu tyttöjen iltaan"Ei vain eliittiurheilijoille! Urheiluvaatebrändi toi liikkeeseensä pluskoon mallinuket ja kustomoidut treenivaatteetAsiantuntija paljastaa: Tällaisia alushousuja suomalaisnaiset käyttävät kaikkein enitenHitti vai huti: Vaatemallisto äijille – inspiraationa legendaarinen automerkkiMuotijätiltä musliminaisille suunnattu mallisto
Kauneus ja tyyliLifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Kauneus ja tyyli
  • Eilen13:43
    Linnan juhlat

    Teemu Muurimäen puvut Linnassa jo 25. vuotta – Atte Kilpisen pinkki frakki johti ennätykseen

  • Eilen11:28
    Linnan juhlat

    Kirjailija Riikka Leinonen juhlii Linnassa valkoisessa silkkimekossa – "CP-vamma ei estä koreilua"

  • to16:52
    Meikit

    Oletko "väsynyt tyttö"? Näin trendimeikki syntyy

  • ke15:01
    Talvi-ihon hoito

    Tämä iho-oire kertoo, ettei kyse ole vain ihon kuivumisesta – "Kunnon tulehdusreaktio käynnissä"

  • 30.11.09:14
    Joulukalenterit

    Onko joulukalenteribisnes lähtenyt käsistä? Diorin luksuskalenteri nostatti someraivon