Hyppää pääsisältöön
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista

Tavis-miehet yhtä vetoavia kuin pyykkilautavatsat

Shutterstock
ShutterstockCopyright MTV Oyj 2010/Shutterstock
Julkaistu 25.05.2010 14:13(Päivitetty 25.05.2010 14:14)

Uusi tutkimus kyseenalaistaa kauneuskäsityksiä: tavallinen mies mainoksessa on aivan yhtä myyvä kuin bodattu adonis.

Austarialainen tutkimus otti selvää, minkälainen miesvartalo on mainoksissa vetoava. Tulokset ovat yllättäviä: keskikokoinen mies on aivan yhtä viehättävä kuin sixpackilla varustettu adonis.

Tutkija Philippa Didrichs Queenslandin yliopistosta näytti erilaisia mainoksia yli 600 myöhäisteini-ikäiselle. Mainokset olivat farkku-, ihonhoito- ja hajustemainoksia. Kuvissa esiintyi lihaksikkaita miesmalleja sekä hyvin tavallisen oloisia miehiä.

Kumpikaan sukupuoli ei pitänyt lihaksikkaiden miesmallien mainoksia vetoavampina. Itse asiassa tutkimukseen vastanneet pojat pitivät mainoksia, joissa oli pelkkä mainostettava tuote ilman ihmismallia, tehokkaampina kuin ihmismalleilla varustettuja mainoksia.

Vuonna 2008 Diedrich huomasi, että pluskokoiset naismallit myyvät tuotteita aivan yhtä tehokkaasti kuin hoikat kanssasisarensa.

Lähde: The Times of India

Kuva: Shutterstock

Lifestyle

Lisää aiheesta:

Helppo lohipasta on kestosuosikki: Kaikki haluavat Kari Aihiselta tämän ohjeenKyllästyttääkö löhöily? Kuuden liikkeen helppo jumppa tekee hyvää!Tulevana vuonna löhöilyyn on yksi päivä vähemmän aikaa – näin monta arkipyhää on luvassaTyrmääkö jättiannos C-vitamiinia flunssan? Apteekkari kertoo keinot, jotka oikeasti tepsivät viheliäiseen oloonKinkun jämät voi hyödyntää Harri Syrjäsen helppoon pastaanJos kinkkua on yhä jäljellä, älä tee tätä virhettä

Tuoreimmat aiheesta

Lifestyle
  • 17:04
    Ruoka

    Helppo lohipasta on kestosuosikki: Kaikki haluavat Kari Aihiselta tämän ohjeen

  • 14:02
    Liikunta

    Kyllästyttääkö löhöily? Kuuden liikkeen helppo jumppa tekee hyvää!

  • 12:05
    Juhlapyhät

    Tulevana vuonna löhöilyyn on yksi päivä vähemmän aikaa – näin monta arkipyhää on luvassa

  • 12:04
    Flunssa

    Tyrmääkö jättiannos C-vitamiinia flunssan? Apteekkari kertoo keinot, jotka oikeasti tepsivät viheliäiseen oloon

  • 08:16
    Ruoka

    Kinkun jämät voi hyödyntää Harri Syrjäsen helppoon pastaan