Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Julkaisupäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta ja kehitys
  • Jaakko Hietanen
    Head of Digital Development
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • Makuja
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
MTV Uutiset on sitoutunut noudattamaan Journalistin ohjeita
  • Julkisen sanan neuvosto (JSN)
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Suomalainen elintarvike nousi huipputrendikkääksi Amerikassa

Simpli OatShake valittiin USA:n viiden kiinnostavimman ruokatrendin joukkoon.
Simpli OatShake valittiin USA:n viiden kiinnostavimman ruokatrendin joukkoon.
Julkaistu 15.02.2012 09:19

Suomalainen kaurajuoma on valittu San Franciscon Fancy Food -ruokamessuilla USA:n viiden kiinnostavimman ruokatrendin joukkoon.

USAn kiinnostavimmat ruokatrendit valittiin liki 80,000 tuotteen joukosta San Franciscon jokavuotisilla, ruoka-alan ammattilaisille järjestetyillä erikoismessuilla. Raati koostui ruoka-alan ammattilaisista, kuten kirjailijoista ja arvostettujen lehtien toimittajista.

Viiden parhaan joukkoon päässyt Simpli OatShake on Suomessa kehitetty juoma, joka valmistetaan suomalaisesta kaurasta. Kaksi vuotta sitten Helena Lumme ja Mika Manninen lisenssoivat juoman Raisiolta, ja lähtivät yhteistyössä kehittämään makuja ja pakkauksia tähtäimessä globaali kuluttaja.

– Amerikkalainen kuluttaja hakee juuri nyt hyvänmakuisia vaihtoehtoja maidolle ja soijalle, ja gluteiiniton trendi on edelleen nousussa. Suomessa kehitetty kaurajuoma vastaa täysin vaativan länsimaisen kuluttajan toiveisiin, kunhan se myydään ja markkinoidaan oikein, kommentoivat Lumme ja Manninen.

Lumme ja Manninen ovat asuneet Yhdysvalloissa 16 vuotta ja tehneet yhteistyötä muun muassa Oskar-Akatemian kanssa sekä konsultoineet Fortune 500 -yrityksiä. Lumme ja Manninen lanseerasivat Simpli OatShaken USAssa maaliskuussa 2011. Juoma on myynnissä noin 500 kaupassa, mm. Whole Foods-kejtun myymälöissä Kaliforniassa, Coloradossa ja Teksasissa. Joulukuussa 2011 juomateollisuuden Oskarina tunnetun BevNET-palkinnon USAn parhaasta uudesta smoothie-juomasta.

(MTV3-STT)

Lisää aiheesta:

Inhottavasta silmäongelmasta ei kostutustipoilla pääse eroonYleellisen samppanjapullon historia yllättää: "Ei voi kätkeä pommia"Kuinka kauan avattu glögi säilyy? Vastaus saattaa yllättääTekokuusi vai aito kuusi? "Aidon kuusen kritiikki kohdistuu siihen, että se palvelee vain lyhyen aikaa"Näin sumuvaloja pitää oikeasti käyttää – "Valitettavan usein näkee..."Karjalanpiirakoita, muikkukukkoa ja omenalörtsyjä – Linnan juhlien tarjoilut julki!
Lifestyle

Tuoreimmat aiheesta

Lifestyle
  • Eilen19:08
    Silmäsairaudet

    Inhottavasta silmäongelmasta ei kostutustipoilla pääse eroon

  • Eilen18:15
    Kuohuviini

    Yleellisen samppanjapullon historia yllättää: "Ei voi kätkeä pommia"

  • Eilen17:15
    Juomat

    Kuinka kauan avattu glögi säilyy? Vastaus saattaa yllättää

  • Eilen14:32
    Joulu

    Tekokuusi vai aito kuusi? "Aidon kuusen kritiikki kohdistuu siihen, että se palvelee vain lyhyen aikaa"

  • Eilen11:59
    Liikenneturvallisuus

    Näin sumuvaloja pitää oikeasti käyttää – "Valitettavan usein näkee..."