Puuduttaako istuminen? Nämä kaksi peppua vahvistavaa liikettä herättävät horroksesta

Kehonpainoharjoituksena kyykky: näin teet sen oikein.

Jos istuminen puuduttaa, nämä kaksi täsmäliikettä herättelevät keskivartaloa, selkää ja ennen kaikkea pakaroita, vinkkaa Women's Health.

Pikainen pepputreeni sopii hyvin tehtäväksi vaikka television katselun lomassa.

Lantionnosto 

Lantionnosto on tehokas liike, jossa sekä vatsalihakset että pakarat pääsevät töihin. 

Asetu siis selinmakuulle jalat noin yhdeksänkymmenen asteen kulmassa ja nosta siitä lantio ylös. Voit pitää asennon hetken, mutta varo lantion yliojennusta. Laske sen jälkeen lantio takaisin alas, ja toista liike niin monta kertaa kuin koet sopivaksi.

Aasinpotku 

Aasinpotku, joka myös jalannostona tunnetaan, aktivoi hyvin pakaroita. 

Asetu nelinkontin lattialle, joko niin että kyynärpäät ovat lattialla yhdeksänkymmenen asteen kulmassa tai sitten niin, että kätesi ovat suorina. Potkaise toinen jalka koukussa ylös kohti kattoa, niin että yhdeksänkymmenen asteen kulma säilyy. Jalka saa silti suoristua hiukan yläasennossa. 

Toista haluamasi verran, esimerkiksi kahdeksan toistoa kolmena sarjana. 

Lue myös

    Uusimmat

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.

    Olemme päivittäneet MTV Oy:n tietosuojakäytännön. Päivityksen yhteydessä Mediahub Oy:n tietosuojakäytäntö on yhdistetty osaksi MTV:n tietosuojakäytäntöjä. Lue lisätietoja tästä.

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja