Nainen irvaili kylpyammetarjottimien älyttömille mainoksille – päivityksestä somehitti: "Ei hajuakaan siitä, mitä naiset tekevät kylvyssä"

Pianisti Sharon Su kommentoi Twitterissä pilke silmäkulmassa kylpyammetarjotinmainoksia, ja moni muu on yhtynyt leikinlaskuun. Viraalista julkaisusta uutisoi muun muassa This Is Insider -sivusto.

Twitterissä on naureskeltu kylpyammetarjottimien mainoksille. Kuvissa kylvyssä oleva nainen on asettanut ammeen päälle tarjottimen, jolla on viinilasi, kahvikuppi ja esimerkiksi kukkia. Toisissa kuvissa mainosten nainen nautiskelee cocktailia ja yhdessä hän syö hotdogia.

Hilpeät mainokset huomasi Daily Mail -sivuston mukaan pianisti Sharon Su.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

– Kylpyammeiden tarjottimia valmistavilla ihmisillä ei ilmeisesti ole hajuakaan siitä, mitä naiset tekevät kylvyssä. Jotenkin se on minusta kauhean lohdullista, Susan kirjoitti ensimmäisen kuvan oheen.

Hän liitti mukaan myös muita suosikkikuviaan.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

– Naisena minusta on ihanaa lakata kynsiäni kylvyssä ja napata samalla suuhuni kourallinen maissihiutaleita, lukea ilmastonmuutoksesta ja katsoa, miten mies ja nainen leikkivät kaunotarta ja kulkuria syödessään valtavaa voileipää, Susan vitsaili.

– Yritys on selvittänyt, mitä naiset todella haluavat, kun ovat kylvyssä: puoli pulloa hajuvettä, jota voi suihkautella ympäriinsä samalla, kun syö kirsikoita ja siemailee cocktailia, hän jatkoi.

Lopuksi Susan totesi leikkisästi, että hän oli nyt tajunnut kylpeneensä aina väärin ja ilmoitti korjaavansa asian.

Twitter riemastui

Susanin julkaisu saavutti valtavan suosion. Julkaisu on saanut 45 000 tykkäystä, yli 10 000 uudelleentwiittausta, ja kommenttejakin on kertynyt kasapäin. 

– Hauskaa, miten nainen juo samaan aikaan punaviiniä ja lattea, naureskeli eräs.

– He ovat photoshopanneet yhteen ainakin kolme kuvaa: naisen, ammeen ja telineen, kommentoi toinen.

– Elettyäni 30 vuotta tässä maailmassa tajusin viimein, mitä oikeasti haluan, heitti kolmas.

Eräs Twitter-käyttäjä intoutui tekemään kuvasta miehille suunnatun version.

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

– On aika korkata olut! hän kirjoitti.

Lue myös:

    Uusimmat