Maailman turhin tuote? Mies kehitti "onnea tuovat yksisarvisen nännit" – toivoo nyt tuotteestaan jättihittiä

Japanilaiset kehittivät lemmikin korvikkeen 0:49
Japanilaiset kehittivät lemmikin korvikkeen, mutta haluaisitko sinä halia tätä?

Brittimies keksi onnea tuovat yksisarvisnännit ja toivoo niistä nyt myyntimenestystä.

Danny Ruxtonilla oli idea. Yrittäjänä toimiva Danny käytti vuoden kehitellessään outoa onnenkalua, jonka on viimein saanut markkinoille – tavallaan.

Keksi onnea tuovat nännit

Dannyn tuote kantaa nimeä Lucky Unicorn Nipples, suom. "onnea tuovat yksisarvisen nännit". Se koostuu valkoisista, pehmoisista "rinnoista", joissa on sateenkaaren väriset nännit.

Tuote "aktivoituu", kun nännejä koskettelee tai imee. Koskettelusta seuraa Dannyn mukaan hyvää onnea, kertoo Kent Online.

Uskoo tuotteensa hittipotentiaaliin

Mies sai pähkähullun ideansa jo vuonna 2018, mutta on vasta saanut nänneilleen myyntipaikan. Dannyn epäonneksi se sijaitsee Vietnamissa, joten nännien maailmanvalloitusta saataneen odottaa vielä hetken.

Danny kuitenkin uskoo, että hänen keksinnössään on hittipotentiaalia. Muut eivät ole yhtä intomielisiä.

– Mies käytti vuoden elämästään tutkien ja suunnitellen maailman turhinta tuotetta, Indy100 parjasi jo vuonna 2018.

Selaa kuvia nuolilla. Jos julkaisu ei näy, katso se täällä.

Myöskään Dannyn joukkorahoituskampanja tuotteelle ei ollut suoranainen menestys: hän keräsi määräajassa vain 113 dollaria 28 892 dollarin tavoitteestaan. 

Näin siitä huolimatta, että mies maalailee joukkorahoitussivullaan nännien monia mahdollisuuksia: hän on suunnitellut valmistavansa myös esimerkiksi onnea tuovia, tavallisia hevosnännejä ja onnea tuovia kopioita asiakkaidensa kumppaneiden nänneistä.

Aikoo jäädä voitolle

Yksisarvisnännejä on kuitenkin valmistettu Vietnamissa jo 5000 kappaletta. Hintaa niille tulee kaupassa viitisen puntaa, ja Dannylle jää valmistuskustannusten jälkeen voittoakin.

– Voittoa jää noin 10 650 puntaa, jonka aion käyttää suureen mediakampanjaan briteissä, menestystä toivova mies lupaa.

Mies lienee jollain tasolla tietoinen siitä, ettei tuote ole hitti. Hän on jakanut kuvaa tuotteestaan yrityksensä Instagramissa hashtagilla #fakeittillumakeit – suomeksi siis "teeskentele menestynyttä, kunnes menestyt". 

Lue myös:

    Uusimmat