Näyttelijäpari Brad Pitt ja Angelina Jolie kuvattiin lasten kanssa iloisissa merkeissä. Parin tytär on selkeästi perinyt ulkonäkönsä isältään.
Mr. Mrs. Smith –elokuvan kuvauksissa toisiinsa tutustuneet näyttelijät Brad Pitt ja Angelina Jolie viettivät aikaa perheen kesken onnellisina.
Näyttelijäparin lapsia ei kovinkaan usein saa kuvattua. Tuorein kuva komistuksen tyttärestä Shiloh'sta kielii, että hän on selkeästi perinyt isänsä ulkonäön. Nenä kuitenkin muistuttaa hyvin paljon hänen upean äitinsä nenää.
Pari oli hiljattain Australiassa, jossa he juhlistivat kaunottaren ohjaaman Unbroken-nimisen elokuvan valmistumista. Lapsilleen omistautunut pari ei viihtynyt Australiassa kauaa, sillä heidät kuvattiin koko perheen kesken Los Angelesissa vain päivä tapahtuman jälkeen.
Pittillä ja Joliella on kuusi lasta. Lapsista kolme on adoptoitu ja kolme parin biologisia lapsia. Lapset ovat nimeltään Maddox, Pax, Zahara, Shiloh, Knox ja Vivienne. Näyttelijäpari julkisti suhteensa vuonna 2006.


