Parisen viikkoa sitten Parisiin autonäyttelyn lehdistöpäivillä nähtiin useammallakin osastolla virtuaalilasit päässään hassusti päätään heiluttavia ihmisiä. Virtuaalitodellisuus on vihdoin tekemässä todellista läpimurtoa, ja autoteollisuus haluaa olla mukana ensilinjassa hyödyntämässä sen tuomia mahdollisuuksia.
Seat oli järjestänyt osastolleen pienen teatterin, jossa toimittajat pystyivät katsomaan ensimmäisenä lehdistöpäivänä järjestetyn tiedotustilaisuuden silloin kun se heille sopi. Samoin toimittajilla oli mahdollisuus lähteä virtuaalikoeajolle Atecalla.
Virtuaalitodellisuuden avulla voidaan tarjota myös keinoa istua autoon sisälle – ei huono mahdollisuus sekään, varsinkin kun lehdistöpäivien aikana autoihin sisälle pääsyä saa joskus odottaa turhankin kauan.


