Kun perhefarmari ja aikansa nopein superauto yhdistetään, on lopputuloksena ainutlaatuista herkkua. Tämän kyseisen keksipurkin kansi kuitenkin pysynee kiinni jatkossakin.
Bemarin E34-koppainen M5-farkku on jo sellaisenaan yksi baijerilaisvalmistajan legendaarisimmista vehkeistä. Moni ei kuitenkaan tiedä, että autosta on olemassa myös aivan äärimmäinen erikoisversio.
Kun suunnittelijaguru Gordon Murray oli 1990-luvulla palkattu kehittämään McLarenin F1-superautoa, kääntyi hän moottorin kohdalla BMW:n puoleen.
Saksalaiset toimittivat Murraylle S70/2-nimeä kantaneen myllyn, joka oli kaukana nuhapumpusta.
6,1 litraa, 12 sylinteriä ja 627 hevosvoimaa.
Kun mitä tahansa moottoria kehitetään, tarvitaan luonnollisesti testimuuleja. F1:n moottorin kohdalla sellaiseksi valikoitui E34 M5.
