MTV3-kanavalla 23.9. klo 21 startanneessa Diili-ohjelmassa kävi pian ilmi, että kahdella kilpailijalla, Viivillä ja Sonjalla on näkemyseroja.
Katso artikkeli yltä ote Diilin ensimmäisestä jaksosta!
Kratos-joukkue ideoi ensimmäisessä jaksossa myyntitapahtumaa ja siihen liittyvää kilpailua. Kaikki kilpailijat eivät suhtaudu kovin hyvin siihen, kun Viivi kertoo oman ideansa tehtävän toteuttamisesta.
Diili-ohjelman kilpailijat tavoittelevat markkinointijohtajan paikkaa Hjallis Harkimon kansainvälisessä esports-tapahtumia järjestävässä yrityksessä. Kilpailijoiden ensimmäisenä tehtävänä on suunnitella kesäauto-kampanja. Vuokra-autopaketteja on tarkoitus myydä ostoskeskuksessa.
Viivi ehdottaa, että auton voisi täyttää rantapalloilla ja antaa ihmisten arvata, montako palloa autoon mahtuu.
– Olen sellainen, että heittelen ajatuksia lattiasta kattoon. Saattaa tulla hullujakin ideoita. Jos sadasta ideasta yksi hyvä tulee läpi, niin se on se mihin pyritään, Viivi kertoo ideointiprosessistaan.

