Uusi Koto-kokonaisuus tuo kodikkaan arjen AVAlle

MTV MEDIAn medioissa nähdään aivan uudenlainen Koto-sisältökokonaisuus syksyllä 2011. Koto on 25-45-vuotiaille naisille suunnattu iso lifestyle-sisältökokonaisuus, joka jalkautuu Subille, AVAlle, Radio Novaan, MTV3:n Huomenta Suomeen ja mtv3.fi/koti-sivulle.

Koto tulee sanasta homing eli kotoilu. Kotoilu on nykyajassa vahvasti läsnä oleva ilmiö, jossa vietetään aikaa yhdessä ystävien kanssa ja tehdään itse ruokaa, käsitöitä, sisustusta ja luodaan viihtyisämpää ja kotoisampaa arkea.

Koto-ohjelmissa näihin teemoihin johdattaa Anu Harkki, joka toimii Koto-ohjelmien kasvona. Koto-sisältö jakautuu viikonpäivittäin eri kanaville, jolloin viikon teemaa voidaan käsitellä aina uudesta näkökulmasta.

MTV MEDIAn monimedialliset Koto-sisällöt tuottaa tuotantoyhtiö Tarinatalo Oy:n ja Anu Harkin yhteinen yritys KOTOliving Oy. Anu Harkki on tuttu mm. Subin Ratula-ohjelmasta ja hän on toiminut Suuri Käsityö -lehden päätoimittajana.

"Kotoilu on maailmanlaajuinen ilmiö, ja mielestäni oikein tervetullut. Kotiin on hyvä keskittyä nauttimaan arjen pienistä asioista ja yhdessäolosta," Harkki sanoo.

AVA

Lue myös:

    Uusimmat