Yhdysvaltain puolustusministeriön päämaja Pentagon on suljettiin, mutta kyseessä on väärä hälytys.
Pelastustyöntekijät evakuoivat Yhdysvaltain puolustusministeriön päämajaa Pentagonia torstai-iltana Suomen aikaa.
Pelastusviranomaisten sekä CNN:n mukaan Pentagonissa epäiltiin "vaarallisten aineiden onnettomuutta". Lähteet CNN:lle kertovat, että kyseessä oli väärä hälytys
CNN:n lähteiden mukaan ainakin rakennuksen kerrokset neljännestä seitsemänteen on suljettu.
Pentagonin tiedottaja Sean Parnell vahvisti CNN:lle "ilmanlaatuongelman", jota selvitetään ja sen takia edellä mainittuja varotoimenpiteitä tarvitaan.
Paikalla tilannetta olivat tutkimassa Pentagonin oma vaarallisten aineiden torjuntaryhmä sekä Arlingtonin piirikunnan palolaitos.
Yksi lähteistä kertoo CNN:lle, että rakennuksessa olevat poliisit käyttivät kaasunaamioita ja täydellisiä kemikaalisuojavarusteita.

