Paluumatka korvataan konkurssitapauksissa – mielipahaa ei

Julkaistu 26.06.2012 19:12

Matkanjärjestäjän konkurssissa valmismatkan ostaneilla on mahdollisuus korvauksiin.

– Asiakkaalle korvataan paluukuljetus sekä majoitus paluukuljetukseen asti, maksetut ennakkomaksut sekä keskeytyneestä matkasta käyttämättä jääneet vuorokaudet

– Myös valmismatkaan oikeuttavat lahjakortit korvataan

– Sen sijaan esimerkiksi menetystä työajasta koituvia kuluja tai mielipahaa ei korvata.

– Korvaushakemukset osoitetaan Kuluttajavirastolle.

– Virasto opastaa lähipäivinä, miten niiden Air Finlandin asiakkaiden pitää toimia, jotka eivät ole vielä ehtineet matkustaa.

– Matkalla olevan kannattaa ottaa yhteyttä oppaaseen tai Suomen konsulaattiin.

(MTV3 - STT)

Air Finlandin matkustajien kotiinpääsystä ei vielä tietoa

Air Finlandin "tekninen vika" olikin konkurssi

Air Finland konkurssiin – tuhat asiakasta lomakohteissa

Tuoreimmat aiheesta

Kotimaa