Mainos

Paluumatka korvataan konkurssitapauksissa – mielipahaa ei

Matkanjärjestäjän konkurssissa valmismatkan ostaneilla on mahdollisuus korvauksiin.

– Asiakkaalle korvataan paluukuljetus sekä majoitus paluukuljetukseen asti, maksetut ennakkomaksut sekä keskeytyneestä matkasta käyttämättä jääneet vuorokaudet

– Myös valmismatkaan oikeuttavat lahjakortit korvataan

– Sen sijaan esimerkiksi menetystä työajasta koituvia kuluja tai mielipahaa ei korvata.

– Korvaushakemukset osoitetaan Kuluttajavirastolle.

– Virasto opastaa lähipäivinä, miten niiden Air Finlandin asiakkaiden pitää toimia, jotka eivät ole vielä ehtineet matkustaa.

– Matkalla olevan kannattaa ottaa yhteyttä oppaaseen tai Suomen konsulaattiin.

(MTV3 - STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.