Illasta asti kateissa olleet myrkylliset skorpionit on löydetty Tampereen Tohlopissa, kertoo Iltalehti.
- Ovat tallessa omistajansa terraariossa, päivystävä palomestari Petri Vuorio kertoo lehden mukaan pelastuslaitoksen tiedotteessa.
Asiasta ensin kertoneen Aamulehden mukaan omistaja teki hälytyksen skorpionien katoamisesta.
Androctonus crassicauda -skorpionit ovat myrkyllisiä ja vaarallisia.
Pelastuslaitos kävi kertomassa karanneista skorpioneista kaikissa talon huoneistoissa ja aikoi ottaa tarvittaessa aamulla yhteyttä Tampereen kaupungin terveysviranomaisiin, kiinteistön isännöitsijään ja Sisä-Suomen poliisiin.
