Mainos

Hesburger-sovellus on ollut todellinen menestystarina – viime vuonna sen kautta myytiin 9 miljoonaa hampurilaista

Vuonna 2016 julkaistu Hesburger-sovellus on vakiintunut suomalaisten puhelimiin. Nyt sen kautta myydään jo lähes 9 miljoonaa hampurilaista vuodessa. Hesburger-sovellus on ladattavissa myös Huawein AppGallery-sovelluskaupasta

Hesburger-sovellus julkaistiin toukokuussa 2016, ja se kiilasi heti Suomen ladatuimpien sovellusten listan kärkisijoille. Nyt sovellusta on ladattu Suomessa yhteensä yli 2,3 miljoonaa kertaa. Aktiivisia käyttäjiä on 1,4 miljoonaa.

Suomalaisten suosikkidigituotteita ovat Kerrosateria, Tuplajuustoateria ja Kananugetit. Hesburger-sovelluksen kautta myytiin vuonna 2020 lähes 9 miljoonaa hampurilaista. Vuonna 2017 sovellus lanseerattiin myös Virossa (255 000 käyttäjää) ja Latviassa (388 000 käyttäjää). Tammikuussa 2018 tuli Liettuan (281 000 käyttäjää) vuoro.

Sovelluksen kehitystyön perusperiaatteina olivat alusta asti nopeus ja helppous. Etämaksaminen ja nopea nouto ovat nykypäivänä kilpailuetu, joiden merkitys on vain korostunut koronapandemian myötä. 

Hesburger-sovellus on saatavilla myös Huawein AppGallery-sovelluskaupasta

Hesburger-sovellus on ollut menestys, joten se on saatavilla useissa sovelluskaupoissa. Tänä vuonna sovelluksen saa myös Huawein AppGallerysta.

– Hesburger oli itse asiassa yksi ensimmäisistä sovelluksista, jonka halusimme tuoda saataville AppGalleryyn lanseerattuamme oman sovelluskauppamme paikallisesti. Sovellus on todella helppokäyttöinen ja tarjoaa monia etuja niin kanta-asiakkailleen kuin myös satunnaiselle käyttäjälle, joten on ilo voida tarjota se kaikille Huawei-käyttäjille, Huawein Business Development Manager Vaito Sauna-aho sanoo.

– Olen myös iloinen siitä, että AppGalleryn avulla pystymme tukemaan Hesburgerin hienoa kasvutarinaa nyt ja jatkossa niin Suomessa kuin Baltiassa, Sauna-aho jatkaa.

Huaweilla halutaan tukea sovelluskehittäjiä, jotta mobiilisovelluskaupan tarjonta edelleen laajenee. Yhteistyön tuloksena esimerkiksi pelien lukumäärä AppGalleryssa kasvoi 500 prosenttia vuodentakaisesta.

Huhtikuussa 2018 lanseeratun Huawei AppGalleryn kasvu on ollut nopeaa. Nykyisin se on maailman kolmanneksi suurin mobiilisovelluskauppa, jolla on kuukausittain 530 miljoonaa käyttäjää.

Lue myös:

    Uusimmat