19-vuotiaat miehet tekevät bisnestä kuukautisilla – kehittivät kotiin tilattavan PMS-pakkauksen

Kaksi nuorta amerikkalaismiestä on kehittänyt liikeidean lohdutusta kaipaavien nuorten naisten avuksi: PMS-pakkaus sisältää muun muassa suklaata ja pörrösukkia.  

Kaksi 19-vuotiasta nuorta miestä on kehittänyt liikeidean kuukautisten ympärille: he myyvät niin sanottua PMS-pakkausta, joka sisältää naisille lohtua tuovia asioita, kuten suklaata, pörrösukkia, kosmetiikkaa, elokuvia ja pehmoleluja. 

– Meillä on joukko tyttöjä, jotka pohtivat, mitä pakkauksen pitäisi sisältää. Lisäksi saamme palautetta asiakkailtamme Twitterin välityksellä, ja he saavat äänestää toivomiaan tuotteita, kertoo toinen perustajajäsen Ashton OneskoPeople-lehden haastattelussa. 

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

Sosiaalisessa mediassa pakkaus onkin otettu hyvin vastaan: neljän kuukauden aikana he ovat saaneet yli 110 000 seuraajaa.

Liikeidea on kerännyt runsaasti myös mediahuomiota, muun muassa näyttelijä Zooey Deschanelin perustama HelloGiggles-verkkosivusto ja Yhdysvaltain Cosmopolitan ovat uutisoineet pakkauksesta. 

Jos kuva ei näy, voit katsoa sen täältä.

Paketti pitää tilata kuukausitilauksena ja valittavana on kolme eri kokoa. Asiakas saa itse valita tilauksensa pituuden ja päivämäärät, jolloin hän haluaa paketin saada. 

– Tytöt pitävät pakkauksissamme eniten siitä, että lähetämme ne heille silloin, kun heidän kuukautisensa alkavat. Tavoitteemme tiivistyy tunnuslauseeseemme: Lohdutusta toimitettuna kotiovellesi silloin, kun sitä tarvitset eniten.

Lue myös:

    Uusimmat